ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9 سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی نوت 9 نسبت به قبل بدنه کوچکتری خواهد داشت

در حالی که تنها ۳ ماه تا زمان رونمایی احتمالی از موبایل گلکسی نوت 9 سامسونگ باقی مانده، حجم اخبار و شایعات در خصوص این محصول نیز در حال افزایش است. از جمله جدیدترین شنیده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

در حالی که تنها ۳ ماه تا زمان رونمایی احتمالی از موبایل گلکسی نوت 9 سامسونگ باقی مانده، حجم اخبار و شایعات در خصوص این محصول نیز در حال افزایش است. از جمله جدیدترین شنیده ها این که احتمالاً ارتفاع بدنه این محصول ۲ میلی متر نسبت به گلکسی نوت 8 کوتاه تر خواهد بود.

این مسئله با توجه به تغییراتی که کمپانی کره ای در طراحی ظاهری پرچمداران امسال خود یعنی گلکسی S9 و +S9 اعمال کرده بود کاملاً محتمل به نظر می رسد و در عین حال نوید حاشیه های بالا و پایین باریک تر را برای فبلت محبوب سامسونگ می دهد.

یکی از افشا کننده های مشهور همراه با اطلاعات فوق تصویر زیر را نیز که توسط علاقه مندان طراحی شده به اشتراک گذاشته و تاکید کرده است که به احتمال فراوان نوت 9 شباهت زیادی با این تصویر داشته باشد.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

علاوه بر این ها، به تازگی بنچمارک جدیدی از فبلت پرچمدار سامسونگ در پایگاه داده سرویس بنچمارک Geekbench منتشر شده که مشخصات اصلی آن (پردازنده اسنپدراگون 845 و اندروید ۸.۰.۱) با مورد قبلی تفاوتی ندارد و امتیازهای به دست آمده نیز مشابهت بالایی با تست قبلی دارند. این مسئله نشان می دهد که مهندسین کمپانی کره ای هنوز تمرکز کافی را روی بهبود عملکرد نرم افزاری محصول تازه خود قرار نداده اند و احتمالاً این فرایند به روزهای آخر قبل از رونمایی موکول شده است.

خبر مهم دیگر در خصوص گلکسی نوت 9 مربوط به حسگر اثر انگشت در این موبایل می شود. چندی پیش گمانه زنی ها در خصوص احتمال قرارگیری حسگر مذکور در زیر نمایشگر کاملاً جدی شده بود، اما جدیدترین شنیده ها حاکی از آن است که چنین مسئله صحت نداشته و سامسونگ موفق به عملی کردن این فناوری در موبایل جدید خود نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ariya zonnourniya
    ariya zonnourniya | ۷ خرداد ۱۳۹۷

    منتظرم هرچی زودتر بیاد

مطالب پیشنهادی