ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بلک بری Key2
تکنولوژی

گوشی هوشمند بلک بری Key2 در 17 خرداد معرفی می شود

بلک بری به تازگی تاریخ عرضه گوشی هوشمند بعدی خود را اعلام کرده. گوشی هوشمند Key2 که از کیبورد فیزیکی بهره می برد قرار است در 17 خرداد ماه در ساعت 10:00 به وقت محلی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

بلک بری به تازگی تاریخ عرضه گوشی هوشمند بعدی خود را اعلام کرده. گوشی هوشمند Key2 که از کیبورد فیزیکی بهره می برد قرار است در 17 خرداد ماه در ساعت 10:00 به وقت محلی نیویورک (ساعت 18:30 به وقت ایران) معرفی شود.

بلک بری Key2
اخیراً در شبکه اجتماعی «ویبو» تصاویری منتسب به مدل بعدی KEYone منتشر شده بود. بر این اساس مشخص است که کلیدهای مدل جدید برخلاف نسخه قبلی براق نیستند و البته در گوشه آن نیز عبارت «غیر قابل فروش» به چشم می خورد.

این خبر توسط حساب کاربری رسمی بلک بری در توییتر اعلام شده. پیش از این جزئیاتی از Key2 را در تصاویری که در سایت رگولاتوری چین رویت شده بود، دریافته بودیم. بر این اساس اعلام شده بود که شماره مدل این موبایل «BBB100-1» است. البته در آن زمان نام این گوشی اعلام نشده بود، ولی اکنون از نام «Key2» اطمینان داریم.

بر اساس گمانه زنی های پیشین علاوه بر کیبورد فیزیکی، Key2 از نمایشگری 4.5 اینچی با نسبت 3 به 2 و با رزولوشن 1620 در 1080 بهره مند خواهد بود. گوشی مورد بحث با چیپست اسنپدراگون 660 همراه شده، دوربین دوگانه با حسگرهای 12 و 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده و رم آن 6 گیگابایت است. به این ترییب میزان رم نسبت به KEYone دو برابر افزایش یافته است.

همچنینی پیش از این در تصاویری که در سایت رگولاتوری چین منتشر شده بود، اثری از لگوی بلک بری روی کلید Space دیده نمی شد و البته دوربین دوگانه در آن به چشم می خورد.

گوشی های بلک بری توسط کمپانی TCL به فروش می رسند. سال گذشته KEYone با استقبال چندانی از سوی خریداران مواجه نشد، با این حال بلک بری خبر از عرضه آن در 50 کشور و توسط 110 اپراتور مختلف داد و از این موضوع با عنوان موفقیت یاد کرد.

 

تماشا کنید: موبایل بلک بری KEYone از تست مقاومت سربلند بیرون نیامد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی