ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر بازی Atomic Heart منتشر شد؛ شوروی دهه 60 میلادی با چاشنی بایوشاک

اخیراً تریلر بازی Atomic Heart در فضای مجازی سر و صدای زیادی را به راه انداخته است. در تریلر ساخته جدید استودیو ماندفیش با فضایی آخرالزمانی و عجیب مانند سری بایوشاک و مترو روبرو هستیم. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

اخیراً تریلر بازی Atomic Heart در فضای مجازی سر و صدای زیادی را به راه انداخته است. در تریلر ساخته جدید استودیو ماندفیش با فضایی آخرالزمانی و عجیب مانند سری بایوشاک و مترو روبرو هستیم.

وقایع بازی در دهه 60 میلادی و دوران جماهیر شوروی رخ خواهند داد. شخصیت اصلی که P-3 نام دارد، یک مامور مخصوص دولتی است که پس از رخ دادن اتفاقاتی برای انجام تحقیقات به مرکز علمی عجیب و غریبی اعزام می شود. نام این مرکز تحقیقاتی No3826 بوده که با نام سچنف (اسم یکی از دانشمندان روسی) شناخته می شود.

دیگر ساخته استودیو ماندفیش یک بازی با محوریت واقعیت مجازی با نام Soviet Lunapark است که وقایع داستانی آن ارتباط مستقیمی با Atomic Heart دارند. در طول این تریلر، با ربات های ترسناک، برخی موجودات ناشناخته و تخیلی، وسایل نقلیه غیر عادی و محیط های اسرارآمیز روبرو می شویم.

انتشار یک IP جدید با فضایی متفاوت در شرایطی که اکثر بازی های ویدیویی سال های اخیر، دنباله ای بر یک فرنچایز شناخته شده هستند، امیدوار کننده است.

 بازی Atomic Heart
ظاهراً از این دست موجودات عجیب (وترسناک!) در بازی به وفور دیده خواهند شد.

بازی Atomic Heart برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و برای انتشار اطلاعات بیشتر در رابطه با آن باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم. باید گفت هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی در نظر گرفته نشده اما این عنوان به احتمال زیاد در سال 2018 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Majid Basafa
    Majid Basafa | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خیلی جذاب به نظر میرسه? ? ?

  • yosof
    yosof | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چه شلم شورباییه

مطالب پیشنهادی