ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر ثبت شده با دوربین گوشی وان پلاس 6 در مقایسه با پرچمداران مطرح

پرچمدار وان پلاس 6 قرار است در تاریخ 26 اردیبهشت ماه در رویدادی در لندن معرفی شود. به تازگی وان پلاس تصویری ثبت شده توسط دوربین این گوشی را به صورت رسمی در توییتر منتشر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

پرچمدار وان پلاس 6 قرار است در تاریخ 26 اردیبهشت ماه در رویدادی در لندن معرفی شود. به تازگی وان پلاس تصویری ثبت شده توسط دوربین این گوشی را به صورت رسمی در توییتر منتشر کرده است.

در کنار تصوی ثبت شده توسط وان پلاس 6، تصاویر مشابهی با گوشی های پرچمدار پیکسل 2 گوگل، گلکسی اس 9 سامسونگ و آیفون 10 نیز ثبت شده. این سه گوشی در زمینه کیفیت دوربین از بهترین های بازار هستند. به این ترتیب به نظر می رسد وان پلاس قصد دارد کیفیت دوربین پرچمدار بعدی خود را به رخ بکشد. البته احتمالاً در زمینه قیمت عرضه هم وان پلاس همه آنها را به چالش خواهد کشید.

وان پلاس 6

دوربین هیچ کدام از گوشی هایی که وان پلاس تاکنون عرضه کرده، در حد بهترین های بازار نبوده اند و شاید این بار شایعه قیمت بالاتر وان پلاس 6 به واسطه دوربین بهتر توجیه پذیر باشد.

انتظار می رود وان پلاس 6 از دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن های 20 و 16 مگاپیکسلی برخوردار باشد، در حالی که دوربین اول از گشودگی دیافراگم f1.7 بهره خوهد برد و احتمالاً یکی از این حسگرها به دوربین با لنز تله فوتو اختصاص داشته باشد.

وان پلاس 6

بر اساس گزارش های پیشین احتمالاً وان پلاس 6 از چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. همچنین حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت برای نسخه با رم 6 گیگابایتی و 256 گیگابایت برای نسخه با رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته خواهد شد. وان پلاس 6 با اندروید 8.1 عرضه خواهد شد و احتمالاً نسخه بتای اندروید P نیز به کاربران ارائه خواهد شد. گزارش ها حکایت از این موضوع دارند که وان پلاس برای پرچمدار مورد بحث مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نیز در نظر خواهد گرفت.

گمانه زنی ها حکایت از حداقل قیمت 555 دلاری برای گوشی مورد بحث دارند، در حالی که انتظار می رود تا اواخر ماه جاری میلادی (تا 10 خرداد ماه) روانه بازار شود.

همه آنچه از وان پلاس 6 پیش از رونمایی رسمی می دانیم را در دیجیاتو مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دو چیز ، یک قیمت تمام شده پایین و دو حاشیه سود کم باعث میشه خرید گوشی های چینی خریدی عاقلانه باشه . از لحاظ کیفیت بسیاری از این گوشی ها به پرچم داران برند های معروف بسیار نزدیک و گاها جلوتر هم هستند .

مطالب پیشنهادی