ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE
تکنولوژی

گزارش ها خبر از احتمال عرضه نسل دوم آیفون SE در شهریور می دهند

به نظر می رسد در ماه های آتی شاهد رونمایی از نسل دوم آیفون SE خواهیم بود. ساعاتی قبل وبسایت فروشگاه Mobile Fun تصاویر و رندرهای جدیدی را از قاب های Olixar برای آیفون SE مدل 2018 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

به نظر می رسد در ماه های آتی شاهد رونمایی از نسل دوم آیفون SE خواهیم بود. ساعاتی قبل وبسایت فروشگاه Mobile Fun تصاویر و رندرهای جدیدی را از قاب های Olixar برای آیفون SE مدل 2018 را منتشر کرده بود که بسیاری از مشخصات ظاهری آن را نشان می داد. اکنون اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است.

در نمایشگاه راهکارهای موبایل که اخیراً در ژاپن برگزار شده، تعدادی از سازندگان تجهیزات جانبی اعلام کرده اند که اپل هنوز تولید آیفون SE مدل 2018 را آغاز نکرده. در صورت صحت این خبر می توان گفت که عرضه این گوشی در نیمه اول 2018 محتمل نخواهد بود.

گزارش اخیر همچنین اشاره به این مسئله کرده که اپل هنوز تصمیمی مبنی بر تعبیه دوربین TrueDepth، بریدگی بالای نمایشگر، فناوری Face ID و نمایشگر لبه به لبه برای نسل دوم آیفون SE نگرفته.  با این حال تصاویر قاب های Olixar که در بالا به آنها اشاره شد، حکایت از نمایشگر لبه به لبه و بریدگی نمایشگر تعبیه شده در گوشی مورد بحث داشتند.

اپل می تواند در نهایت تصمیم به استفاده از طرحی مشابه با آیفون SE اولیه بگیرد. نسل اول آیفون SE که در سال 2016 روانه بازار ها شد از طراحی مشابه با آیفون 5 اس بهره می بُرد. همچنین شاید انتخاب دیگر اپل استفاده از نمایشگری 6 اینچی برای گوشی مذکور باشد.

آیفون SE مدل 2018
رندرهایی از قاب های Olixar که ساعاتی قبل منتشر شده بود

پیش از این گزارش هایی اشاره به تصمیم اپل مبنی بر استفاده از قاب پشتی شیشه ای برای نسل دوم آیفون SE داشت. در این صورت انتظار می رود شارژ بی سیم نیز در گوشی ارزان قیمت تر اپل (در مقایسه با آیفون 10) تعبیه شود.

یکی از تولید کنندگان شیشه نیز اعلام کرده که اپل قصد دارد از بین سه نوع شیشه مختلف، یک مورد را برای این گجت انتخاب کند. اشاره شده که این شیشه فاقد برش مورد نیاز برای تعبیه Touch ID خواهد بود. در این صورت احتمالاً اپل برای آیفون SE جدید خود مشابه با آیفون 10 فناوری Face ID را به عنوان جایگزینی برای حسگر اثر انگشت در نظر خواهد گرفت.

گزارشات دیگری که توسط منابع چینی منتشر شده اشاره به این موضوع داشته که آیفون SE مدل 2018 در کنار جایگزین های آیفون 10 و 8، معرفی خواهند شد؛ گوشی هایی که احتمالاً با نام های آیفون Xs، Xs پلاس و نیز آیفون 9 در سپتامبر سال جاری (شهریور تا مهر سال جاری) رونمایی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی