ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتساپ مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسالی را افزایش داد

چندی پیش لغو و پاک کردن پیام به واتس اپ اضافه شد اما محدودیت زمانی یک روزه برای آن درنظر گرفته شد. اکنون گزارش شده این زمان افزایش پیدا کرده و کاربران می‌توانند کمی راحت‌تر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

چندی پیش لغو و پاک کردن پیام به واتس اپ اضافه شد اما محدودیت زمانی یک روزه برای آن درنظر گرفته شد. اکنون گزارش شده این زمان افزایش پیدا کرده و کاربران می‌توانند کمی راحت‌تر پیغام‌هایشان را برای دیگران ارسال کنند.

این ویژگی در ابتدا تنها یک روز محدودیت زمانی داشت و هر کاربر پس از ارسال یک پیغام، ۲۴ ساعت زمان وقت داشت تا در صورت نیاز، مسیج خود را پاک کند. به تازگی توییتی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد محدودیت یک روزه برای پاک کردن پیغام ها بیشتر شده و به یک روز، ۱ ساعت، ۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه رسیده است.

شاید از نظر شما عجیب جلوه کند اما بدین ترتیب هر کاربر می‌تواند طی مدت ۲۵ ساعت بعد از ارسال پیام‌ های خود اقدام به لغو و پاک کردن آنها کرده و از دیده‌ شدن مسیجش توسط مخاطب جلوگیری کند. این مسئله بدین معنی است گه اگر یک ثانیه از این زمان بگذرد دیگر کاربر چاره‌ای جز پذیرفتن حقیقت ندارد چرا که دیگر راهی برای لغو و پاک کردن پیام های ارسالی در اپلیکیشن یاد شده وجود نخواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که صاحبان این اپلیکیشن چه مقصودی را دنبال می‌کنند شاید این زمان اضافه برای کسانی در نظر گرفته شده که به اینترنت دسترسی ندارند و نمی‌ توانند بلافاصله در این زمینه‌ی مشخص اقدام کنند. البته در انتهای توییت مذکور آمده که اطلاعات و توضیحات بیشتری در این باره در راه خواهد بود و بهتر است تا آن زمان صبر نمود و اظهارنظری نکرد.

این روزها واتس اپ مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسالی را افزایش داد قابلیت‌ های جدید زیادی نظیر تماس‌ های ویدیویی گروهی و استیکر ها را به برنامه‌ی خود اضافه کرده و به نظر می‌ رسد سازندگانش قصد دارند این اپ را به یک پیام‌ رسان بهتر تبدیل کنند.

همچنین:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فیسبوک برای اینستا سنگ تموم گذاشت و کل امکانات اسنپ چتو اضافه کرد به اینستاگرام
    خو بیاد قابلیت های تلگرام مثل کانالم کپی کنه تو واتساپ دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی