ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE
تکنولوژی

تصاویر جدید از برخی مشخصات آیفون SE 2 خبر می دهند

با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی رونمایی از مدل ۲۰۱۸ آیفون SE هر روز بر میزان شایعات پیرامون آن اضافه می شود. اخیرا کمپانی تولید تجهیزات جانبی Olixar و فروشگاه Mobile Fun تصاویر و رندرهای جدیدی را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی رونمایی از مدل ۲۰۱۸ آیفون SE هر روز بر میزان شایعات پیرامون آن اضافه می شود.

اخیرا کمپانی تولید تجهیزات جانبی Olixar و فروشگاه Mobile Fun تصاویر و رندرهای جدیدی را از آیفون SE مدل ۲۰۱۸ منتشر کرده اند که بر اساس آن این اسمارت فون احتمالا از دوربین معمولی، نمایشگر لبه تا لبه با بریدگی فوقانی و قابلیت شناسایی چهره برخوردار خواهد بود. آیفون SEبا توجه به اینکه نسل اول این اسمارت فون که سال ۲۰۱۶ به بازار راه پیدا کرد از طراحی مشابه آیفون ۵ اس برخوردار بود، اعمال تغییراتی تا این حد بسیار قابل توجه بوده و در جلب نظر خریداران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بر اساس فرضیات کنونی گوشی مذکور دارای پنل پشتی شیشه ای است و همین مساله اهمیت خرید کیس برای آن را افزایش می دهد. علاوه بر این قطر لنز دوربین اصلی نیز از مدل قبلی کمی بزرگتر خواهد بود.

در این تصاویر تبلیغاتی پنل پشتی موبایل کاملا دیده می شود و بر اساس آن آیفون SE جدید از دوربین با یک سنسور و فلش بهره خواهد برد.

کیس های تولید شده توسط Olixar در فروشگاه Mobile Fun  با قیمت۸.۲۳ دلار و در رنگ های آبی، صورتی، شفاف و ساده برای پیش فروش عرضه شده اند .آیفون SEآیفون SE 2 احتمالا اقتصادی ترین گزینه بین مدل های ۲۰۱۸ اپل خواهد بود و به همین دلیل ممکن است در کشورهایی با نیروی کار ارزان نظیر هند تولید شود. این کشورهای آسیایی دارای دومین بازار بزرگ اسمارت فون در جهان است اما سرانه درآمد اندک آن باعث شده خریداران نسبت به قیمت ها حساس باشند.

اپل پیش از این برخی مدل های آیفون SE را در این شبه قاره تولید کرده و بر اساس برخی شایعات این کمپانی احتمالا در سال جاری همین استراتژی را دنبال خواهد کرد.

تماشا کنید: ویدیویی منتسب به آیفون SE 2 با بدنه شیشه ای

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ? ? ? ویدئو چه ربطی به آیفون se 2 داشت ؟

مطالب پیشنهادی