ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

pagani-huayra-roadster-with-pagani-fabric-roof
خودرو

ماهیانه 25000 دلار؛ شرایط فروش اقساطی پاگانی هوایرا رودستر

در کشورهای پیشرفته با توجه به شرایط متنوع فروش، مالکیت یک خودروی نو با دشواری هایی که ما به آنها عادت کرده ایم، همراه نیست. خرید خودرو بصورت لیزینگی یکی از روش هایی است که ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

در کشورهای پیشرفته با توجه به شرایط متنوع فروش، مالکیت یک خودروی نو با دشواری هایی که ما به آنها عادت کرده ایم، همراه نیست. خرید خودرو بصورت لیزینگی یکی از روش هایی است که در این کشورها رایج است. در این روش مشتریان می توانند ماهانه با پرداخت نسبت کمی از درآمد خود، یک اتومبیل صفر کیلومتر را به پارکینگ منزل خود هدایت کنند.

خرید لیزینگی خودرو معمولا برای مدل های معمولی کاربرد دارد. با این حال اخیرا یک شرکت لیزینگ آمریکایی به نام Putnam دست به اقدامی جالب زده و سوپر اتومبیل پاگانی هوایرا رودستر را بصورت اقساطی ارایه کرده است.

2018-pagani-huayra-roadster (4)

بر این اساس افرادی که قصد خرید لیزینگی هوایرا رودستر را داشته باشند، می توانند با پیش پرداخت 700 هزار دلار و اقساط ماهانه 25,339 دلار مالک این ابر خودروی ایتالیایی شوند. اقساطی که در این طرح در نظر گرفته شده، 60 ماه طول خواهد کشید.

2018-pagani-huayra-roadster (4)

به گفته مقامات شرکت Putnam مبلغ اقساط هوایرو رودستر گران ترین رقمی است که تاکنون برای خرید لیزینگی یک خودرو تعیین شده است. ظاهرا این کمپانی طرح فروش لیزینگی سوپر اتومبیل گران قیمت ایتالیایی را برای افرادی که خواهان بهره برداری بیشتر از سرمایه خود در سایر تجارت ها هستند، تهیه و تنظیم کرده است.

2018-pagani-huayra-roadster (4)

بد نیست اشاره کنیم هوایرا رودستر در سال 2017 و در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. با حذف سقف تغییراتی در قسمت پشت کابین اعمال گشته تا امکان تعبیه راحت پنل های فیبر کربنی یا پارچه ای در هنگام بارش باران وجود داشته باشد. این کار وزن نسخه رودستر را تا 80 کیلوگرم نسبت به مدل کوپه کمتر کرده است.

pagani-huayra-roadster-with-pagani-fabric-roof (1)

نیروبخش هوایرا رودستر یک موتور V12 توئین توربو است که درست در پشت سرنشینان قرار دارد.این موتور که توسط مرسدس AMG تامین می شود، توانایی تولید 752 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور را دارد. در نسخه کوپه خروجی این موتور اندکی پایین تر بوده و می تواند 719 اسب بخار قدرت تولید کند.

وظیفه انتقال قدرت در نسخه رودستر بر عهده گیربکس 7 سرعته گذاشته شده است. طبق برنامه ریزی های کمپانی پاگانی، تنها 100 دستگاه از هوایرا رودستر تولید خواهد شد که البته ظاهرا همه آنها از پیش مشتری خود را شناخته اند. با این حساب فروش لیزینگی Putnam شاید یکی از معدود فرصت های خرید این خودروی هیجان انگیز و زیبا باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad_hody_jafary
    mohammad_hody_jafary | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    ریده شد تو تمام تصوراتم از لیزینگ

مطالب پیشنهادی