ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با این دوربین بی سیم ، دیگر می‌توانید از همه جا فیلمبرداری کنید

به تازگی شرکت Depstech یک دوربین بورسکوپی نیمه محکمی به طول ۵ متر تولید کرده که می‌توان آن را به آیفون‌ها یا موبایل‌های اندرویدی وصل کرد. کاربران می‌توانند این تجهیز جانبی عجیب را از محلی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

به تازگی شرکت Depstech یک دوربین بورسکوپی نیمه محکمی به طول ۵ متر تولید کرده که می‌توان آن را به آیفون‌ها یا موبایل‌های اندرویدی وصل کرد. کاربران می‌توانند این تجهیز جانبی عجیب را از محلی نظیر لای در یا سوارخ‌های پنجره عبور داده و تصویر گرفته شده با این بورسکوپ را در موبایل هوشمندشان مشاهده کنند.

با استفاده از این دوربین بی سیم می‌توان داخل دیوارها را مشاهده کرده و سیم‌کشی داخل ساختمان را  تکمیل نمود. از موارد استفاده‌ دیگر این گجت می‌توان به وارسی سوراخ‌های کننده شده توسط حیوانات یا پیدا کردن کلید و وسایل دیگر اشاره کرد. این گجت، یک قلاب مخصوص هم دارد که به انتهایش وصل شده و کاربر می‌تواند با استفاده از آن اشیائ گمشده را پیدا کند. این دوربین قادر است فیلمبرداری کرده و محتوای ضبط شده را در حافظه‌ی داخلی گوشی نیز ذخیره کند.

این بورسکوپ از وای فای برای اتصال به گوشی بهره می‌برد و می‌تواند با اتصال به موبایل‌های اندرویدی که از سیستم عامل اندروید ۲.۳ یا بیشتر استفاده می‌کنند یا آیفون‌هایی که از فریم‌ور iOS 6 یا جدیدتر بهره می‌برند، فعالیت کند. این مسئله موجب می‌شود که این تجهیز جانبی بتواند تقریباً با تمامی موبایل‌های هوشمند سازگار شود.

این دوربین بی سیم رزولوشن ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل داشته و می‌تواند تصاویری با کیفیت HD ضبط کند. بدین ترتیب محل‌های تنگ و باریک که دوربین اصلی تلفن هوشمند نمی تواند به آنها دست پیدا کند، برای کاربران قابل دسترسی می‌شود.

ویدیو‌های ضبط شده توسط این گجت با فرمت Avi ذخیره می‌شوند و می‌توان با برنامه‌های مخصوص عکس نیز آنها را ویرایش نمود. این تجهیز ۴۷ دلاری از یک سری لامپ‌ LED بهره می‌برد که می‌توان نورشان را تنظیم کرده و از آنها ۳ تا ۴ ساعت بهره گرفت.

این وسیله در ابتدای اختراعش توسط تیم‌های ضربت برای بررسی خانه‌های مشکوک، پیش از حمله به آنها یا خنثی کردن بمب‌های مخفی شده در دیوار‌ استفاده می‌شد اما چند وقتی است کاربران معمولی نیز می‌توانند از آنها بهره ببرند.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ghasem shikhy
    ghasem shikhy | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    متاسفانه به درد سارق ها هم میخوره

مطالب پیشنهادی