ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی G7 ThinQ ال جی از تست باتری سربلند بیرون نیامد

همانطور که قبلا در خبرها خواندید شرکت ال جی چندی پیش از تازه ترین گوشی پرچمدار خود به نام G7 ThinQ رونمایی کرد؛ موبایلی که با بریدگی نمایشگر خود آیفون 10 را در ذهن تداعی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

همانطور که قبلا در خبرها خواندید شرکت ال جی چندی پیش از تازه ترین گوشی پرچمدار خود به نام G7 ThinQ رونمایی کرد؛ موبایلی که با بریدگی نمایشگر خود آیفون 10 را در ذهن تداعی می کند و از هوش مصنوعی بهره می گیرد.

البته مطالب زیادی تا به امروز در رابطه با این محصول در نشریات مختلف منتشر شده اما وبسایت فون آرنا تصمیم گرفته که آن را از منظر باتری مورد بررسی قرار دهد تا تکلیف هواداران مردد در رابطه با خریدش روشن شود.

موبایل ال جی G7 ThinQ به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که اندکی از نظر ظرفیت کوچکتر از دیگر پرچمداران اندرویدی بازار است و در واقع به همین خاطر باتری این دستگاه مورد بررسی قرار گرفت تا مشخص شود که آیا ال جی تدابیری را برای جا نماندن محصول تازه اش از رقابت اتخاذ کرده است یا خیر.

البته در اینجا شاید بد نباشد اشاره کنیم که شرکت کره ای از تکنولوژی نمایشگر متفاوتی نسبت به دیگر رقبای خود بهره می برد؛ در واقع نمایشگر این دستگاه علاوه بر پیکسل های قرمز، سبز و آبی استاندارد به زیر پیکسل های سفید نیز مجهز شده که به این خاطر ضمن افزایش کلی روشنایی آن انتظار می رود شاهد افت عمر باتری دستگاه باشیم.

برای اثبات این مساله نیز همانطور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد تستی روی باتری این موبایل انجام گرفته که در ادامه نتایج را با شما در میان می گذاریم.

موبایل G7 ThinQ توانست عمر باتری ۷ ساعت و ۲۰ دقیقه را ثبت نماید که پایین تر از متوسط به دست آمده توسط دیگر پرچمداران سال ۲۰۱۸ است. هرچند اختلاف پرچمدار ال جی با رقبایش چندان هم زیاد نیست اما باز هم پایین تر از حد متوسط است.

یکی دیگر از مباحث مهم در رابطه با باتری یک موبایل مدت زمانی است که برای شارژ شدن دوباره نیاز دارد.

موبایل G7 ThinQ از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کند. طبق بررسی های صورت گرفته این گوشی به یک ساعت و ۴۲ دقیقه نیاز دارد تا به صورت کامل از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ شود. به این ترتیبG7 ThinQ توانست نامش را به عنوان یکی از موبایل هایی به ثبت برساند که سریع ترین سرعت شارژ را دارند.

در انتها باید اشاره کنیم که این موبایل از تکنولوژی شارژ بیسیم مبتنی بر استاندارد چی پشتیبانی می کند و به همین خاطر می تواند از شارژرهای وایرلس متعددی استفاده نماید که هیچ گونه شارژر وایرلسی در جعبه این محصول نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • poro alex
    poro alex | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    آخه دخترجان تومشکلت چیه تعادل روانی نداری أخه ابنچه تیتریه میزنی! چند بار خواستم بهت چبزی بگم گفتم دختره زشته تو چقدر متعصبی تست باطری این گوشی با اس 9 یکیه و حدود نیم ساعت کمتر از نوت 8 هستش مطنئنا اگه باطری 3300 داشتش حتما از وی 30 هم بیشتر میشد اونم فقط و فقط به خاطر مصرف پایین این پنل های میکرو ال سی دیه اگه مشکلی با کامنتم داری بگو کامنت پاک نکن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی