ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Lumix TS7
تکنولوژی

پاناسونیک از دوربین کامپکت Lumix TS7 با قابلیت فیلمبرداری 4K رونمایی کرد

پاناسونیک به تازگی از دوربین ضد آب Lumix TS7 با بدنه ای کوچک و مقاوم رونمایی کرده که از نظر کیفیت و رزولوشن نسبت به نسل قبل به روزرسانی های مهمی در آن دیده می ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

پاناسونیک به تازگی از دوربین ضد آب Lumix TS7 با بدنه ای کوچک و مقاوم رونمایی کرده که از نظر کیفیت و رزولوشن نسبت به نسل قبل به روزرسانی های مهمی در آن دیده می شود.

Lumix TS7 از سنسور۱/۲.۳ اینچی BSI COMS با رزولوشن ۲۰.۴ بهره می برد که امکان تصویربرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و 1080p HD با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را فراهم می کند. با این حال ثبت ویدیو در هر دوره و برای رزولوشن های مختلف به ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه محدود شده است.

به لطف فناوری عکس 4K پاناسونیک امکان استخراج تصاویر ثابت ۸.۲۹ مگاپیکسلی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه نیز وجود دارد. علاوه بر این قابلیت فوکس ثانویه به عکاس اجازه می دهد نقطه فوکوس یا کانون عمق میدان را پس از تصویربرداری تغییر دهند. Lumix TS7تا کنون به فناوری فوکوس خودکار Lumix TS7 اشاره نشده اما کمپانی سازنده مدعی است این فوکوس به لطف Light Speed AF از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از ویژگی های کاربردی این دوربین منظره یاب الکترونیکی داخلی ۰.۲ اینچی است که وضوحی معادل با ۱.۱۷ میلیون نقطه دارد اما در صورت استفاده از محافظ زیر آب غیرفعال خواهد شد.

نمایشگر ۳ اینچی، قابلیت زوم اپتیکال ۴.۶ برابری و لرزشگیر OIS نیز از دیگر قابلیت های این دوربین کامپکت است. ویژگی های جانبی Lumix TS7 شامل WiFi، قطب نما و ارتفاع سنج است اما از GPS بی بهره مانده، با این وجود از طریق WiFi و اپ موبایل دوربین می توان از geo-tagging استفاده کرد. Lumix TS7TS7 برای افرادی که به گشت و گذار در طبیعت علاقه دارند طراحی شده و علاوه بر توانایی مقاومت در برابر آب تا عمق ۳۰ متر و سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری، در برابر فشار ۱۰۰ کیلوگرمی و دمای منهای ۱۰ درجه سانتیگراد نیز تسلیم نخواهد شد.

پاناسونیک اوایل تابستان Lumix TS7 را در سه رنگ آبی، نارنجی و مشکی و با قیمت ۴۵۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.

تماشا کنید: سفر ترسناک دوربین گو پرو به درون اره چوب‌بری صنعتی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی