ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاهش قیمت G7 ThinQ، آخرین راهکار ال جی برای جذب خریداران

چند هفته‌ی پیش پرچمدار جدید ال جی معرفی شد اما در آن زمان این شرکت اعلام نمود که هنوز قیمت مشخصی برای این موبایل در نظر نگرفته است. حال یک خرده فروش انگلیسی شروع به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

چند هفته‌ی پیش پرچمدار جدید ال جی معرفی شد اما در آن زمان این شرکت اعلام نمود که هنوز قیمت مشخصی برای این موبایل در نظر نگرفته است. حال یک خرده فروش انگلیسی شروع به ثبت سفارش برای خرید این گوشی کرده و قیمت پایین ال جی G7 ThinQ لو رفته است.

موبایل یاد شده با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دو رنگ مشکی آرورا و طوسی پلاتینیومی عرضه خواهد شد. کاربران  در صورت خرید هر یک از این دو، بسته به کشورشان مجبور خواهند بود نرخی میان ۶۷۰ یا ۸۰۵ دلار را پرداخت کنند. البته این قیمت بستگی به کشور محل سکونت کاربر و نرخ تبدیل دلار نیز بستگی دارد با این حال هزینه‌ی تمام شده برای این موبایل از نرخ تخمین زده شده توسط کارشناسان که ۸۴۹ دلار بود، به مراتب کمتر است. این در حالی است که پرچمدار فعلی سونی بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و آیفون 10 نیز با نرخ ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود.

ال جی G7 ThinQ از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد که یک بریدگی در بالای نمایشگرش به چشم‌ می‌خورد. یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ نیز در آن جا خوش کرده است. جی ۷ سیستم دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد، از استاندارد IP68 بهره برده و به همین جهت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی G7 ThinQ احتمالاً یکی از ویژگی های نه چندان تحسین برانگیز آن به شمار می‌رود که از دو موبایل G6 و V30 هم کمتر است. نسخه‌ی دیگری هم از این موبایل قرار است به بازار بیاید که از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره ببرد اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است. با این حال به نظر می‌رسد کمپانی یاد شده تحت تاثیر ادعای بسیاری از کارشناسان که به توانایی آنها برای رقابت با بهترین ها باور ندارند، قصد دارد از طریق قیمت پایین ال جی G7 ThinQ کاربران را به خرید پرچمدارش راضی کند.

 

تماشا کنید:راهکار ال جی برای خلاص شدن از مشکلات معمول هدفون ها [تماشا کنید]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امین جبالی
    امین جبالی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با این وضعیت گوشی ۵۰۰ دلاریم خدا تومنه و باس کلا پرچمدار خریدنو بوسید گذاشت کنار

  • hamad
    hamad | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    باتری لایف شو امروز فون ارنا گذاشته واقعا فاجعه هست درکنار g6هردو دراخرجدول اند کی می خره این بنجل ها رو.گوشی ای که اسم الجی باشه روش یا قطعه ای از الجی توش باشه مفدنمی ارزه مثل گوشی های گوگل xl2یا میت RSپورش دیزان هواوی که الجی با p.oledاش رسما ری*ه توشون فکرکنم نوکیا8سیرکوهم اولد الجی داره البته .یه برسی دیدم مقایسه p20proبامیت rsصفحه p20proخیلی بهتر بود بااین که رزولیشن کمتری داره ولی چون میت rsصفحه الجی استفاده کرده صفحش خیلی بدشده .

  • Saeed_S22
    Saeed_S22 | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    جدیدا دیگه حالم از دیجیاتو بهم میخوره...تیتر های زرد...اخبار مسخره و جانب دارانه...
    بررسی هایی از روی تعصب...نویسنده هایی بی سواد و متعصب...

    من که دیگه پاک میکنم برنامتونو اصلا به درد نمیخوره

  • shima
    shima | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    الان این قیمت کمه یعنی واقعا ؟این گوشی افتضاحه طراحی آشغال صفحشم که ال سی دیه

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

      گوشی G7 ThinQ ال‌جی صفحه‌نمایش FullVision با نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ داره و حاشیه‌های صفحه‌نمایش را با ۵۰ درصد کاهش نسبت به مدل G6 به حداقل رسانده . قابلیتی که هیچ کدوم از گوشیا ندارن.
      گوشی G7 ThinQ ال‌ج با جدیدترین فناوری صفحه‌نمایش ال جی یعنی نمایشگر Super Bright میتونه با میزان نوری با قدرت ۱۰۰۰ نیت و نمایش ۱۰۰ درصد رنگ DCI-P3 به راحتی در زیر نور خورشید دیده بشه. تازه با توجه به نوع محتوا، نمایشگر می‌تواند در شش حالت مختلف تنظیم میشه. حالت‌هایی شامل خودکار، کم‌مصرف، سینمایی، ورزشی، بازی و حرفه‌ای. در حالت خودکار، گوشی محتوای بازی یا عکس رو بررسی کرده و میزان انرژی مصرف شده توسط نمایشگر را بهینه میکنه. کاربر میتونه رنگ‌های تصویر رو به وسیله تنظیم جداگانه میزان رنگ های گرم صفحه‌نمایش و RGB غنی‌تر کنه. کدوم یکی از برندها این امکانات رو دارن.؟ اپل؟ سامسونگ؟ هوآوی؟ هیچکدوم.

مطالب پیشنهادی