ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لیست محصولات آینده‌ی شیائومی لو رفت

شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۸ میلادی که تنها ۵ ماه از آن می‌گذرد، گجت‌های جدید زیادی به بازار عرضه کرده است. حال برنامه‌های آینده این کمپانی چینی مشخص شده که نشان می‌دهد محصولات دیگری نیز ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۸ میلادی که تنها ۵ ماه از آن می‌گذرد، گجت‌های جدید زیادی به بازار عرضه کرده است. حال برنامه‌های آینده این کمپانی چینی مشخص شده که نشان می‌دهد محصولات دیگری نیز در راه است.

شیائومی

به تازگی لیستی از محصولات عرضه شده و نشده‌ی شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است. این لیست که اکنون در وبسایت کمیسیون اقتصادی اوراسیایی قابل مشاهده‌ است، به سری می و ردمی شیائومی اختصاص دارد و موبایل‌های Mi MIX 2s و ردمی S2 در میان آنها به چشم می‌خورند.

شیائومی

شایعات حاکی از آن است که شیائومی می 7 تا اواسط خرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد اما با توجه به لیست موجود، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی ضعیف‌تری از آن به نام می 7 لایت روانه بازار بشود. البته در این میان نام گوشی‌های سری اس این برند چینی نظیر می S2 ،S1 و  S3 به همراه دو موبایل ردمی S1 و S3 نیز به چشم می‌خورد.

شیائومی

با بررسی لیست موجود متوجه می‌شویم که نسل بعدی گوشی Mi MIX 2s نیز در دست ساخت است و قرار است با نام Mi MIX 3s عرضه شود. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که خبری از عرضه‌ی Mi MIX 3 مطرح نشود. علاوه بر این سری ردمی نیز از خانواده‌ هایی است که قرار است گوشی‌های دیگری به آنها اضافه شوند. Redmi A1 و Redmi A2 دو مدلی هستند که قرار است به این خانواده اضافه گردند. در این میان انتظار می‌رود که رد می نوت 6، ردمی نوت 6a پرایم، ردمی 6 پلاس و ردمی 6a پلاس جایگزین سری موبایل‌های فعلی کمپانی شیائومی بشوند.

شیائومی

این لیست که چند روزی است منتشر شده، به موبایل‌های شیائومی تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی اختصاص دارد. بنابراین این احتمال وحود دارد که تمامی‌ مدل‌های یاد شده طی امسال و سال آینده‌ معرفی و عرضه نشوند.

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید Mi Mix 2S خبر از دستیار هوش مصنوعی جدید این شرکت می‌دهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی