ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

90 بازی به جایزه گیمیستان رویداد تی جی سی ارسال شد

به گزارش بنیاد ملی بازی های رایانه ای، تا امروز 90 بازی از 8 کشور دنیا برای شرکت در نخستین دوره جایزه گیمیستان تبت نام کرده اند. گیمیستان نام منطقه ای فرضی است که 33 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۵

به گزارش بنیاد ملی بازی های رایانه ای، تا امروز 90 بازی از 8 کشور دنیا برای شرکت در نخستین دوره جایزه گیمیستان تبت نام کرده اند. گیمیستان نام منطقه ای فرضی است که 33 کشور آسیایی و آفریقایی را شامل می شود. تمامی کشورهای حاضر در این منطقه، از وجود تیم های جوان بازی سازی بهره برده و صنعت بازی سازی آن ها نیز در حال رشد است.

از این 90 بازی، 14 بازی مربوط به کشورهای خارجی پاکستان، هند، ارمنستان، ترکیه، بحرین، مصر و آذربایجان شده و 76 عنوان دیگر به بازی سازان ایرانی اختصاص دارد. لازم به ذکر است که 65 مورد از این بازی ها به پلتفرم موبایل و بقیه متعلق به پی سی هستند.

گیمیستان
80 سخنران ایرانی و خارجی به سخنرانی می پردازند. 30 ناشر بین‌المللی هم در این رویداد حضور می‌یابند

چندی پیش، لیست هیات داوران این جایزه مشخص شد که در بین آن ها، نام افراد مطرحی همچون رامی اسماعیل و فیل الیوت نیز دیده می شود. این داوران که اعضای آن شامل ناشران و توزیع کنندگان بین المللی بازی های ویدیویی هستند، 51 بازی موبایل و 16 بازی پی سی را برای حضور در رقابت تایید کردند.

نامزدهای جایزه گیمستان 15 خردادماه در سایت رسمی رویداد تی جی سی معرفی خواهند شد. افرادی که نام آن ها در این لیست حضور داشته باشد، امکان حضور رایگان در تی جی سی 2018 را خواهند داشت.

پس از موفقیت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در برگزاری نمایشگاه TGC 2017، این رویداد، امسال 14 و 15 تیرماه در سال همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد. در انتها باید گفت دانشجویانی که به صورت گروهی در این رویداد حاضر شوند، از تخفیف 50 درصدی بهره مند خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    طراحیش عالیه باریکلا

مطالب پیشنهادی