ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

EliteBook x360
تکنولوژی

نسل جدید لپ تاپ EliteBook x360 با پشتیبانی از 4G معرفی شد

اچ پی به تازگی از مدل های جدید سری Elite رونمایی کرده که در میان آنها نسخه جدید EliteBook x360 بیش از بقیه به چشم می آید. این مدل جدید در نگاه اول تفاوت چندانی با نسخه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

اچ پی به تازگی از مدل های جدید سری Elite رونمایی کرده که در میان آنها نسخه جدید EliteBook x360 بیش از بقیه به چشم می آید.

این مدل جدید در نگاه اول تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد اما کمپانی سازنده ۱۰ درصد از حجم کلی آن را کمتر کرده و از حاشیه های کنار و پایین نمایشگر ۱۳ اینچی نیز تا حد زیادی کاسته شده است. این تغییرات باعث شده وزن دستگاه به ۱.۲۵ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۵.۸ میلیمتر برسد.

مهم ترین نکته اما اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از شبکه های 4G است که به عنوان یک آپشن انتخابی در نظر گرفته شده است. EliteBook x360 به روزرسانی دیگری را هم دریافت کرده که شامل پوشش نمایشگر مات و ارتقای رزولوشن وبکم به 1080p میشود.

سری Elite اچ پی مناسب کاربران تجاری است اما این شرکت در سال های اخیر با هدف جذب خریداران جوان مرز میان سری های مختلف خود را کمرنگ کرده. این مساله در مورد EliteBook x360 به اوج خود رسیده و طراحی و سخت افزار آن می تواند کاربران عادی را به خود جلب کند.

استایلوس نیز میزبان چند به روزرسانی بوده که از این میان می توان به حساسیت فشار بیشتر و شارژ از طریق درگاه USB-C اشاره کرد، با این حال استایلوس به صورت جداگانه فروخته می شود. در صورتی که فاصله بین EliteBook x360 و استایلوس از مسافت خاصی بیشتر شود لپ تاپ به کاربر هشدار می دهد، علاوه بر این کناره لپ تاپ به صورت مغناطیسی طراحی شده تا نگهداری قلم ساده تر شده و کاربر آن را فراموش نکند.EliteBook x360اچ پی مدل های دیگری از سری Elite را هم به روزرسانی کرده که شامل کامپیوتر یکپارچه EliteOne 1000 و Elite x2 است. این شرکت لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی جدیدی به نام EliteBook 1050 را معرفی کرده که از کارت گرافیک مجزا برخوردار است. تمام مدل های فوق از پردازنده نسل هشتم Core i اینتل بهره می برند.

یکی دیگر از محصولات جدید این شرکت نمایشگری پرتابل است که با درگاه USB-C سازگاری دارد. این نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن 1080p از پوشش تاشوی شبیه به آیپد بهره می برد و با قیمت ۲۱۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

EliteBook x360 از ماه آینده و با قیمت پایه ۱۴۴۹ دلار روانه بازار خواهد و مدل های دیگر نیز تا دو ماه دیگر از راه خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی