ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آتش گرفتن یک دستگاه آیفون 6 اس معیوب در لاس وگاس [تماشا کنید]

تلفن‌های خراب پبسیار خطرناکند حتی برخی اوقات ممکن است که اتفاقات عجیبی برای این تلفن‌ها بیفتند که مسئله را از یک تلفن هوشمند خراب کوچک به یک حادثه‌ی ناگوار بزرگ تبدیل کند. به تازگی چنین ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

تلفن‌های خراب پبسیار خطرناکند حتی برخی اوقات ممکن است که اتفاقات عجیبی برای این تلفن‌ها بیفتند که مسئله را از یک تلفن هوشمند خراب کوچک به یک حادثه‌ی ناگوار بزرگ تبدیل کند. به تازگی چنین اتفاقی در آمریکا رخ داده و یک آیفون 6 اس معیوب آتش گرفته است.

گزارش شده که دوربین‌های امنیتی، این اتفاق را که در یک مغازه تعمیر تلفن‌‌همراه واقع در لاس وگاس رخ داده است به طور کامل ضبط کرده اند. با مشاهده‌ی این ویدیو متوجه می‌شویم که یک تلفن معیوب چه خطراتی می‌تواند داشته باشد.

در ویدیو‌ی اشاره شده، کارمندی پشت یک میز نشسته که ناگهان شیئی روی آن میز منفجر شده و آتش می‌گیرد. منبع اصلی آتش گرفتگی در این ویدیو مشخص نیست اما گزارش شده که یک آیفون 6 اس معیوب سرمنشاء این اتفاق بوده است.

البته این اولین باری نیست که یک آیفون آتش می‌گیرد و پیش از این، اتفاق مذکور بارها رخ داده چرا که باتری لیتیومی آنها در صورت آسیب دیدن ممکن است مشتعل شده و بسوزند. البته اطلاعات آنچنان زیادی از آیفون 6 اس سوخته شده موجود نیست، تنها مشخص شده که این وسیله در دست تعمیر بوده است. به همین دلیل، به نظر می‌رسد که باتری این موبایل پیش از تعمیر یا در همین پروسه آسیب دیده باشد.

دلیل دیگر این اتفاق می‌تواند قرار گرفتن این گجت در مجاورت هوای گرم باشد چرا که اپل پیش از این گفته بود اگر موبایل هوشمندی از محصولات ان شرکت طی مدت طولانی در مجاورت هوای گرم باشد ممکن است آسیب‌های طولانی مدتی به باتری‌اش وارد آمده و خراب شود. همانطور که می‌دانید آب و هوای لاس وگاس گرم و شرجی است. به همین علت ممکن است تلفن همراه یاد شده پس از مدتی کارکرد مطلوب، دچار مشکل شده و باتری‌اش به علت گرمای زیاد خراب شده باشد.

به هر حال رخ دادن این اتفاق، یادآوری خوبی برای کاربران است که به خوبی از گوشی خود و مخصوصاً باتری آن مراقبت کرده تا مشکلی برایشان ایجاد نشود.

 

تماشا کنید: انفجار یک آیفون 6 پلاس در فروشگاهی استرالیایی [تماشا کنید]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بهتره کسایی که تو اهواز زندگی میکنن واسه گوشیاشون فن بذارن?.چقد میخواین آیفونو بدون ایراد جلوه بدین شما

    • AZjaguar
      AZjaguar | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

      در اولین ویدیو گوشی به منبع وصله- در باقی ویدیو ها اگه به دست دارنده نگاه کنی متوجه میشی اونارو فشار داده :))) در اکثر موارد هم توسط تعمیر کار غیر رسمی تعمیر شده و اگه کمی قطعاتی که فشار روی باتری رو زیاد میکنه یا یک پیچ اون لابلا باشه با فشار باتری سوراخ میشه و مدارش اتصال کوتاه میشه

مطالب پیشنهادی