ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی فیلم از اولین دوربین آنالوگ فوری مربع شکل رونمایی کرد

به تازگی شرکت فوجی‌فیلم از اولین دوربین آنالوگ فوری مربع شکل خود رونمایی نمود که بسیار کوچک و بامزه‌ است. این دوربین Instax Square SQ6 نام دارد و یک دوربین فوری با نسبت تصویر ۱:۱ بوده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

به تازگی شرکت فوجی‌فیلم از اولین دوربین آنالوگ فوری مربع شکل خود رونمایی نمود که بسیار کوچک و بامزه‌ است. این دوربین Instax Square SQ6 نام دارد و یک دوربین فوری با نسبت تصویر ۱:۱ بوده که می‌تواند تصاویری مربعی ۶ سانت در ۶ سانت ارائه کند.

دوربین Instax Square SQ6 از قابلیت به خصوصی به نام auto-exposure بهره می‌برد که با استفاده از آن دیگر نیازی به دستکاری تنظیمات نیست و می‌توان بهترین عکس را به صورت خودکار تهیه نمود. علاوه بر این یک سنسور مخصوص نیز در این دوربین تعبیه شده که می‌تواند روشنایی محیط را سنجیده و سرعت شاتر را بر اساس آن تنظیم کند. برای این دوربین سه فیلتر نارنجی، بنفش و سبز در نظر گرفته شده که جلو فلش آن قرار گرفته و می‌توان با استفاده از آنها، عکس‌های متفاوتی ثبت کرد

در این دوربین یک حالت مخصوص سلفی نیز تعبیه شده که می تواند فوکوس و سطح روشنایی بهتری برای عکس‌های نزدیک و کلوز آپ فراهم آورد. آینه‌ای کوچک هم کنار لنز دوربین قرار گرفته که به پروسه‌ی عکسبرداری کمک می‌کند.

تایمر، ماکرو، منظره و double exposure از حالت‌های مختلف عکسبرداری در دوربین یاد شده به شمار می‌روند

حالت‌های مختلفی برای ثبت عکس در این موبایل تعبیه شده که هر فرد قادر است بر حسب نیاز از آنها بهره بگیرد. علاوه بر تایمر ۱۰ ثانیه‌ای، کاربر با دو مرتبه فشردن کلید شاتر می‌تواند از حالت double exposure استفاده کند. این حالت به کاربر اجازه می‌دهد که دو تصویر را روی یکدیگر ثبت کند. حالت دیگری هم به نام ماکرو برای تصاویری در فاصله‌ی ۳۰ سانتی وجود دارد و در نقطه‌‌ی مقابل مود منظره نگاری نیز در این دوربین تعبیه شده است.

اولین دوربین آنالوگ فوری مربع شکل در سه رنگ سفید، طلایی و طوسی به قیمت ۱۳۰ دلار عرضه خواهد شد و می‌توان فیلم‌های فوری فوجی فیلم ۱۲.۵ دلاری را برای استفاده در آن خریداری نمود.

 

تماشا کنید : نگاه نزدیک به دوربین ۲۵۰ دلاری گوگل کلیپس 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی