ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 5c
تکنولوژی

آیفون آتی دارای نمایشگر LCD احتمالاً در رنگ های متنوعی عرضه می شود

اپل احتمالاً یکی از آیفون های آتی را در رنگ های متنوعی عرضه خواهد کرد. بر اساس گزارش هایی که پیش از این منتشر شده انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد معرفی سه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

اپل احتمالاً یکی از آیفون های آتی را در رنگ های متنوعی عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارش هایی که پیش از این منتشر شده انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد معرفی سه آیفون جدید باشیم؛ یک جایگزین برای آیفون 10، یک نسخه پلاس با ابعادی بزرگتر و در نهایت یک نمونه ارزان قیمت تر با طراحی مشابه با آیفون 10 ولی بهره مند از نمایشگر LCD.

بر اساس گزارش وبسایت اخبار مالی «StreetInsider» تغییر رنگ آیفون ارزان قیمت تر سال 2018، موجب می شود که این گوشی از دیگر نمونه های گران قیمت تر متمایز شود. در این گزارش گمانه زنی شده که اپل می تواند مدل بهره مند از نمایشگر LCD را در رنگ های روشن تری به بازر عرضه کند.

به عقیده «جون ژانگ» از تحلیلگران موسسه امنیتی «روزنبلات»، اپل می تواند به منظور تلاش برای هدف قرار دادن مشتری های جوان تر در بازار، رنگ های متنوعی از آیفون 8 اس (یکی از نام های احتمالی آیفون دارای نمایشگر LCD) را عرضه کند. این رنگ ها می توانند شامل آبی، صورتی و زرد باشند. انتظار می رود گوشی هوشنمد مورد بحث در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه رونمایی شود.

به عقیده این تحلیلگر از آنجایی که اپل شروع به عرضه 3 مدل آیفون در هر سال کرده، انتظار می رود این کمپانی برای اینکه بین طراحی مدل بهره مند از نمایشگر LCD با دو مدل گران قیمت تر دارای نمایشگر OLED تفاوتی قائل شود، رنگ های متنوعی را برای آن در نظر بگیرد. به عقیده او این موضوع یک انتخاب منطقی به نظر می رسد.

این موضوع تنها یک گمانه زنی است و در واقع اطلاعاتی که از زنجیره های تأمین معمول اپل به دست آمده باشد، نیست. با این حال چندان هم غیر محتمل به نظر نمی رسد. اپل پیش از این از همین روش برای آیفون 5c (تصویر تیتر مطلب) استفاده کرده بود.

ژانگ همچنین باور دارد که اپل در سال 2019 آیفون را به دوربین سه گانه مجهز خواهد کرد؛ موضوعی که پیش از این نیز در باره اش گمانه زنی شده بود. او همچنین اعلام کرده که اپل احتمالاً حسگرهای سه بعدی را در بخش پشتی آیفون های آتی نیز تعبیه خواهد کرد. در این باره نیز قبل تر گمانه زنی هایی شده بود.

 

تماشا کنید: آتش گرفتن یک دستگاه آیفون 6 اس معیوب در لاس وگاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی