ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Envy x360
تکنولوژی

رونمایی اچ پی از Envy x360 با نمایشگر 4k و پردازنده Core i7

اچ پی در ادامه به روزرسانی محصولات متعدد خود از مدل جدید Envy x360 رونمایی کرده که از پردازنده های اینتل و چیپ های موبایل رایزن بهره می برد. لپ تاپ تبدیل پذیر Envy x360 15 با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

اچ پی در ادامه به روزرسانی محصولات متعدد خود از مدل جدید Envy x360 رونمایی کرده که از پردازنده های اینتل و چیپ های موبایل رایزن بهره می برد.

لپ تاپ تبدیل پذیر Envy x360 15 با پیکربندی های متنوعی در اختیار کاربران قرار می گیرد که برای مدل پایه شامل پردازنده رایزن 5 2500U یا رایزن 7 2700U و برای مدل قوی تر شامل اینتل Core i5-8250U یا Core i7-8550U خواهد بود.

نمایشگر لمسی ۱۵.۶ اینچی Envy x360 از پنل IPS WLED و رزولوشن FHD بهره می برد که نسبت به مدل های قبلی حاشیه کمتری دارد. امکان سفارش مدل مجهز به نمایشگر 4K با روشنایی ۶۵۰ نیتی نیز وجود دارد.

از نظر کارت گرافیک های نیز گزینه های متعددی وجود دارد که برای رایزن شامل رادئون وگا ۸ یا RX وگا ۱۰ و برای چیپ های اینتل شامل UHD Graphics 620 مجتمع یا جی فورس MX150 خواهد بود.

کمپانی سازنده ۱۲ گیگابایت رم را برای محصول خود در نظر گرفته تا خیال کاربران از بابت قدرت پردازش راحت باشد. خریدار از بین ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی M.2 SSD، دیسک سخت و Optane اینتل حق انتخاب دارند.

درگاه های به کار رفته در Envy x360 15 عبارتند از یک پورت نسل دوم USB 3.1 با سرعت انتقال ۱۰ گیگابیت در ثانیه، دو درگاه نسل اول USB 3.1، جک صوتی، HDMI 2.0 و حسگر اثر انگشتEnvy x360تمام سخت افزارهای فوق در بدنه ای با ابعاد ۳۵ در ۲۴.۵ در ۱.۸۷ سانتی متر و وزن ۲ کیلوگرم جا خوش کرده اند.

اچ پی مدعی است که باتری دستگاه توانایی تامین شارژ کافی برای مشاهده ۱۲ ساعت و سی دقیقه پخش محتوای ویدئویی یا ۸ ساعت استریم بی سیم را دارد، البته اگر مدل مجهز به نمایشگر 4k را انتخاب کنید این زمان کاهش می یابد.Envy x360روی لولای پشتی Envy x360 بافت زیبایی به چشم می خورد که اچ پی به خاطر شباهت با طرح روی شمشیر و چاقوهای سوریه ای آنرا «دمشق» نامگذاری کرده است.

Envy x360 15 در همین ماه و با قیمت ۷۵۰ دلار برای مدل رایزن و ۸۷۰ دلار برای مدل مجهز به چیپ های اینتل به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی