ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر‌ EliteDisplay S14 قابل حمل اچ پی معرفی شد

شرکت اچ پی امروز از محصولات زیادی رونمایی نمود که در میان آنها نام کامپیوتر یکپارچه Envy Curved AiO با نمایشگر 34 اینچ و نسل جدید لپ تاپ EliteBook x360 بیش از بقیه به چشم می آید. علاوه بر آن‌ها ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

شرکت اچ پی امروز از محصولات زیادی رونمایی نمود که در میان آنها نام کامپیوتر یکپارچه Envy Curved AiO با نمایشگر 34 اینچ و نسل جدید لپ تاپ EliteBook x360 بیش از بقیه به چشم می آید. علاوه بر آن‌ها نمایشگر EliteDisplay S14 محصول دیگری است که این کمپانی معرفی کرده و به ادعای این شرکت اولین نمایشگر ۱۴ اینچی قابل حملی است از درگاه USB-C بهره برده و قادر است تصویری با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

نمایشگر EliteDisplay S14 جدید به صورتی طراحی شده‌اند که کاربران می‌توانند سریعا آنها را به لپتاپ یا تبلتی دیگر متصل کرده و به نوعی گستره‌ی بزرگی صفحه نمایش را بالا ببرند. کمپانی اچ پی ادعا می‌کند که این ویژگی علاوه بر بزرگ کردن نمایشگر می‌تواند انتقال داده و فعالیت مشترک میان دو گجت را نیز آسانتر کند.

نمایشگر EliteDisplay S14 از یک کاور تاشو بهره می‌برد که می‌تواند نقش پایه را هم بازی کرده و از افتادن صفحه نمایش جلوگیری کند. کاور در حالت معمولی به عنوان محافظ عمل کرده و از آسیب رسیدن به صفحه نمایش جلوگیری می‌کند.

این محصول در رنگ‌ مشکی عرضه می‌شود و لوگوی این شرکت پشت آن تنها قسمتی است که با باقی بدنه تفاوت دارد. یک درگاه USB-C در این گجت تعبیه شده که هم توانایی انتقال ویدیو را داشته و هم می‌تواند دستگاه را شارژ کند. این مسئله موجب می‌شود که دیگر نیازی به کابل‌ها و درگاه‌های زیادی برای استفاده از این نمایشگر نباشد. به گفته‌ی‌ اچ پی میان ۵ تا ۱۵ وات انرژی برای فعالیت این نمایشگر مصرف می‌شود.

این نمایشگر از نسبت تصویر ۱۶:۹ برخوردار است و وزنی معادل ۱ کیلوگرم دارد. شرکت سازنده‌ ادعا می‌کند که نسل جدید نمایشگر‌های قابل حمل‌اش تا ۴۶ درصد نازکتر و ۱۲ درصد سبکتر از نسل قبل شده . ضمن اینکه این صفحه نمایش از حاشیه‌های نازکتری هم بهره می‌برد.

نمایشگر یاد شده از پنل ال ای دی IPS بهره می‌برد که می‌تواند رزولوشون ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی با نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتز را به نمایش بگذارد. درجه روشنایی ۲۲۰ نیت و درصد کنتراست ۷۰۰:۱ از دیگر مشخصات این نمایشگر به شمار می‌رود. نمایشگر‌ EliteDisplay S14 قابل حمل اچ پی قرار است در تیر ماه به قیمت ۲۱۹ برای طرفداران این برند عرضه شود.

 

تماشا کنید: سوختگی پیکسل در تلویزیون های OLED و QLED

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی