ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آشنایی با قاب های رسمی سامسونگ برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

نرخ ارز روز به روز در کشورمان بالا می رود و تهیه ابزارهای الکترونیکی را دشوار تر می کند. اما وقتی پس از مدتها پس انداز کردن، موبایل مورد نظر خود را خریداری می کنید ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

نرخ ارز روز به روز در کشورمان بالا می رود و تهیه ابزارهای الکترونیکی را دشوار تر می کند. اما وقتی پس از مدتها پس انداز کردن، موبایل مورد نظر خود را خریداری می کنید مشکل اصلی تازه شروع می شود؛ اینکه چطور از گجت جدید و ارزشمند خود محافظت کنید، خصوصاً اگر یک گوشی گران قیمت باشد. خوشبختانه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (بررسی دیجیاتو) دو پرچمدار پر طرفدار بازار هستند و انواع قاب محافظ و لوازم جانبی دیگر برایشان پیدا می شود، اما در این مطلب می خواهیم قاب های رسمی طراحی شده به دست سامسونگ برای این دو تلفن هوشمند را معرفی کنیم.

قاب آلکانتارا

اگر احساس می کنید تلفن هوشمند چندین میلیون تومانی شما به اندازه کافی لوکس نیست، قاب آلکانتارا برای شما ساخته شده است. آلکانتارا همان جنسی است که در ساخت تودوزی خودروهای گران قیمت استفاده می شود و موقع لمس حسی شبیه به «جیر» دارد. این قاب ظریف مثل یک پالتو پوست گوشی پرچمدار شما را در بر می گیرد و از آن در برابر خط و خش محافظت می کند.

این محصول در ۴ رنگ قرمز، آبی، مشکی و خاکستری به فروش می رسد، اما هنوز در بازار موجود نیست و برای مشخص شدن قیمت باید مدت بیشتری منتظر بمانیم، اما برای تخمین می توانیم به مدل مخصوص گلکسی اس 8 اشاره کنیم که حدود ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

کاور Rugged Protective یا محافظ مقاوم

اگر به محافظت بیشتری احتیاج داشته باشید، قاب محافظ و مقاوم سامسونگ را به شما معرفی می کنیم. این قاب گواهی نظامی MIL-STD 810G-516.7 را دریافت کرده که نشان می دهد در مقابل سقوط و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد.

این قاب ضمناً یک پایه متحرک هم دارد که به شما امکان می دهد تلفن هوشمند را به شکل افقی روی میز گذاشته و فیلم تماشا کنید. قاب محافظ و مقاوم سامسونگ در ۲ رنگ مشکی و خاکستری تولید شده و با قیمت حدود ۲۳۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قاب سیلیکونی

این یکی از ساده ترین قاب هایی است که می توانید برای پرچمداران جدید تهیه کنید. قاب سیلیکونی با جنس لطیفی خود موقع لمس حس دلپذیری دارد و گوشی گران قیمت شما را در برابر خش افتادن محافظت می کند. این قاب رنگ بندی متنوعی دارد و ارزان ترین قاب عرضه شده توسط سامسونگ برای سری اس 9 به حساب می آید. البته در حال حاضر با توجه به وضعیت نرخ ارز این محصول در بازار سخت پیدا می شود و بهتر است برای مشخص شدن قیمت دقیق مدت بیشتری منتظر باشیم.

قاب Hyperknit یا هایپرنیت

بر خلاف مدل قبلی که حسابی ساده بود، بدنه این قاب از نخ بافته ساخته شده و جنسی شبیه به کتانی های ورزشی دارد، در نتیجه می توانید گوشی خود را با کفش ورزشی خود هماهنگ کنید! قاب هایپرنیت در ۲ رنگ قرمز و خاکستری ساخته شده است، اما هنوز در بازار وجود ندارد و برای مشخص شدن قیمت باید منتظر بمانیم.

قاب S-View

این قاب محافظ که به شکل کتاب باز و بسته می شود سطحی شفاف دارد و به شما امکان می دهد حتی در صورت بسته بودن درب قاب هم صفحه نمایش دستگاه را مشاهده می کنید. به لطف این ویژگی چک کردن ساعت یا دیدن نوتیفیکیشن های دریافتی با یک نگاه ممکن است، بدون اینکه نیاز باشد درب قاب را باز کنید. حتی نمایشگر لمسی دستگاه هم از پشت قاب کار می کند و به شما امکان می دهد در حالت بسته به نوتیفیکیشن ها پاسخ دهید. سامسونگ با توجه به این موضوع، سطح قاب را در برابر جذب اثر انگشت مقاوم ساخته تا بعد از مدتی استفاده کثیف نشود.

در حالت باز هم می توانید درب قاب را مثل پایه پشت بدنه قرارداده و به شکل افقی با گوشی فیلم تماشا کنید. این قاب با قیمت حدود ۲۸۰ هزار تومان در بازار موجود است.

قاب LED Cover

قاب LED Wallet هم مثل مدل قبلی است، فقط کمی جالب تر. در این مدل جلد قاب به نقاط ریز LED مجهز است و اطلاعاتی مثل ساعت یا نوتیفیکیشن ها را با خوانایی بالا نمایش می دهد. حتی می توانید آیکون های مورد نظر خودتان را به لیست مخاطبین یا اپلیکیشن ها اختصاص دهید تا به جای نوتیفیکیشن آنها نمایش داده شوند.

مثلاً وقتی دوستتان تماس می گیرد اسمایلی خنده روی قاب شکل گرفته و موقع دریافت پیام در تلگرام، عکس یک پاکت نامه نمایش داده شود. این قاب محافظ در ۲ رنگ بنفش و مشکی عرضه شده و با قیمت حدود ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farzad je
    farzad je | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    تبلیغ

مطالب پیشنهادی