ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش گلکسی اس ۹
تکنولوژی

فروش گلکسی اس ۹ در کره جنوبی میلیونی شد

کمپانی سامسونگ از میزان فروش پرچمدار شماره یک خود در کره جنوبی خبر داده است. مسئولان کمپانی کره ای پس از عرضه گلکسی اس ۹ انتظار فروش بیشتری نسبت به مدل قبلی را داشتند با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

کمپانی سامسونگ از میزان فروش پرچمدار شماره یک خود در کره جنوبی خبر داده است.

مسئولان کمپانی کره ای پس از عرضه گلکسی اس ۹ انتظار فروش بیشتری نسبت به مدل قبلی را داشتند با این حال اوضاع بر وفق مراد آنها پیش نرفته است.

این موبایل که کمتر از دو ماه قبل به بازارهای کره راه پیدا کرد، در همین مدت کوتاه به فروش یک میلیونی دست پیدا کرده، گرچه گلکسی اس ۸ و اس ۲ در این زمینه به ترتیب رکورد ۳۷ روز و ۴۰ روز را از خود به جا گذاشته اند.

با این حال سامسونگ امیدوار است این موبایل به لطف حفظ محبوبیت فعلی در بلند مدت فروش بیشتری نسبت به اس ۸ داشته باشد. از سوی دیگر فروش کمتر یک پرچمدار به معنای از دست دادن مشتریان نیست چرا که بسیاری از خریداران ترجیح داده اند به جای گلکسی اس ۹، سراغ مدل ۲۰۱۸ گلکسی A8 بروند و همین مساله آن را به یکی از گوشی های پرفروش سامسونگ تبدیل کرده است.فروش گلکسی اس ۹اگرچه حفظ نرخ فروش فعلی در ادامه سال و با عرضه موبایل های دیگر قطعی به نظر نمی رسد اما سامسونگ فعلا از میزان فروش گلکسی اس ۹ راضی است.

تا کنون شایعات بسیاری در مورد احتمالا نسخه قرمز رنگ گلکسی اس ۹ منتشر شده که هدف از آن حفظ توان رقابتی این اسمارت فون است. اپل در سال های اخیر با پیروی از این استراتژی مشتریان بیشتری را برای آیفون دست و پا کرده است.

علاوه بر این فرضیاتی هم در مورد توسعه موبایلی شبیه به آیفون ۱۰ از سوی کمپانی کره ای  وجود دارد، هرچند سامسونگ تاکنون علاقه خاصی به بریدگی نمایشگر نشان نداده است.

بر اساس شایعات موجود در اوایل تابستان شاهد عرضه گلکسی نوت ۹ خواهیم بود که احتمالا فروش اس ۹ را تحت تاثیر قرار خواهد.

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی اس ۹

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اگه ماهم پولشو داشتیم میلیونی میشد

مطالب پیشنهادی