ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آئودی همانند مرسدس بنز و ب ام و در نمایشگاه خودروی دیترویت شرکت نمی کند

مرسدس بنز اولین خودروساز آلمانی بود که اعلام کرد در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 شرکت نمی کند. اندکی بعد مشخص شد ب ام و نیز همانند رقیب دیرینه خود تصمیم مشابهی گرفته و در این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

مرسدس بنز اولین خودروساز آلمانی بود که اعلام کرد در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 شرکت نمی کند. اندکی بعد مشخص شد ب ام و نیز همانند رقیب دیرینه خود تصمیم مشابهی گرفته و در این نمایشگاه معتبر بین المللی حضور نخواهد داشت. حال خبر می رسد که آئودی نیز به مرسدس بنز و ب ام و پیوسته و برنامه ای برای شرکت در دیترویت 2019 ندارد.

naias

با توجه به بی میلی این برندهای مطرح آلمانی، شاید شاهد یک نمایشگاه خودروی بسیار خلوت در ژانویه آینده باشیم. اگر چه این اتفاق اصلا خوشایند نبوده و برخی احتمالا دست های پشت پرده را عامل اصلی بدانند، اما در واقع تعداد بالای نمایشگاه های برگزار شده در ماه ژانویه دلیل این موضوع اعلام شده است.

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) یکی از مهمترین نمایشگاه هایی است که هر ساله در ماه ژانویه و درست پیش از دیترویت توجه خیل عظیمی از افراد علاقه مند به دنیای تکنولوژی را به خود جلب می کند. این نمایشگاه در سال های اخیر به لحاظ محبوبیت و اهمیت رشد چشمگیری داشته است.

از آنجایی که فناوری ها و تجهیزات الکترونیکی در صنعت خودرو بسیار فراگیر شده اند، شرکت های خودروساز گاه تصمیم می گیرند جدیدترین دستاوردهای خود را در CES معرفی کنند. در این صورت شرکت در نمایشگاه دیترویت که تنها چند روز با CES فاصله دارد، دیگر چندان توجیه پذیر به نظر نمی رسد.

Mercedes-Benz CES 2018

بر اساس شنیده ها ظاهرا دست اندرکاران نمایشگاه دیترویت قصد دارند تاریخ برگزاری آن را تغییر دهند. اما نکته مساله ساز اینکه در طول سال چند رویداد خودرویی دیگر هم در ایالات متحده و هم در سایر نقاط جهان جریان پیدا می کنند و تداخل با آنها می تواند باز هم مشکلاتی را بوجود بیاورد.

نمایشگاه دیترویت در سال 2019 بین 12 الی 27 ژانویه برگزار خواهد شد. خوشبختانه آنطور که آئودی، ب ام و و مرسدس بنز اعلام کرده اند، این سه خودروساز معروف آلمانی در سال 2020 به دیترویت بازگشته و آخرین مفهومی های خود را در آن معرفی خواهند کرد.

Audi h tron naias 2016

با برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای خودرویی متعدد با فواصل زمانی نزدیک در طول سال، جای هیچ تعجبی ندارد که برخی خودروسازان نسبت به حضور در برخی از آنها رغبتی نداشته باشند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی