ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

G305
تکنولوژی

ماوس بیسیم G305 لاجیتک معرفی شد؛ ویژه گیمرها با قیمت 60 دلاری

لاجیتک ماوس بیسیم گیمینگ «G305» را معرفی کرده که نوید دوام باتری 250 ساعته با یک باتری قلمی و نیز تأخیر پایین را می دهد. ماوس جدید از فناوری «Lightspeed wireless technology» بهره می برد که بنا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

لاجیتک ماوس بیسیم گیمینگ «G305» را معرفی کرده که نوید دوام باتری 250 ساعته با یک باتری قلمی و نیز تأخیر پایین را می دهد.

ماوس جدید از فناوری «Lightspeed wireless technology» بهره می برد که بنا بر ادعای لاجیتک نوید اتصال بیسیم با سرعتی در حد اتصال با سیم را می دهد.

G305

لاجیتک اولین بار در سال 2017 از این فناوری رونمایی کرد. هدف این تکنولوژی ارائه راه حلی بیسیمی است که بتواند به خوبی یا بهتر از همتایان با سیم خود عمل کند. به این ترتیب بنا بر ادعای سازنده به محض اینکه اتصال بیسیم بین ماوس و کامپیوتر، به واسطه این فناوری برقرار شود، دیگر خبری از قطع اتفاقی ارتباط و لگ های گاه و بی گاه نخواهد بود.

G305

Lightspeed پیش از این در ماوس های G903 و G703 ارائه شده. مدتی پس از آن نیز ماوس G603 با فناوری «High Efficiency Rated Optical» یا «HERO» معرفی شد. این تکنولوژی حسگر اپتیکال جدیدی را در ماوس های لاجیتک ارائه داد.

هر دو فناوری Lightspeed و HERO به ماوس جدید G305 آمده. اصلی ترین تفاوت این ماوس با مدل G603 به دوام باتری، وزن و قیمت باز می گردد. هر دو مدل با یک باتری قلمی کار می کنند. اما مدل جدید با یک باتری تا 250 ساعت کار می کند، در حالی که این عدد برای G603 معادل 500 ساعت است.

G305

G603 وزنی 112.3 گرمی (به همراه باتری) داشت، در حالی که این میزان در G305 به 99 گرم کاهش یافته. محصول جدید دقتی معادل با 100 تا 12 هزار نقطه در اینچ (DPI) دارد و از یک پردازنده 32 بیتی ARM بهره می برد. لاجیتک نوید کلید هایی را داده که  تا 10 میلیون کلیک دوام می آورند.

بنا بر گفته لاجیتک قرار است G305 در ماه جاری میلادی در رنگ های مشکی و سفید به بازار عرضه شود، در حالی که قیمتی 60 دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چخبره ۶۰ دلار. برای ما ایرانیا نمیصرفه.
    برای اونور آبیا میصرفه.

مطالب پیشنهادی