ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون X Tesla
تکنولوژی

آیفون X تسلا با شارژر خورشیدی، فقط چهار هزار و پانصد دلار

بیشتر افراد به خاطر ابعاد بزرگ و زشت حاضر به خریداری یک کیس مجهز به باتری اضافه برای موبایل های گرانقیمت و زیبایی مثل آیفون X نیستند. به همین دلیل کمپانی Caviar به فکر ارائه راهکاری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

بیشتر افراد به خاطر ابعاد بزرگ و زشت حاضر به خریداری یک کیس مجهز به باتری اضافه برای موبایل های گرانقیمت و زیبایی مثل آیفون X نیستند. به همین دلیل کمپانی Caviar به فکر ارائه راهکاری متفاوت افتاده و آن ارائه کیسی است که در بخش پشتی خود دارای یک پنل خورشیدی برای شارژ است.

البته داشتن پنل خورشیدی تنها ویژگی کیس Tesla برای آیفون X نیست، بلکه در بخش هایی از این کیس شاهد استفاده از طلای ناب ۲۴ عیار هستیم که زیبایی دو چندانی به آن بخشیده و البته سبب شده تا ناچار باشید برای داشتن یک دستگاه آیفون X با چنین قاب محافظ منحصر به فردی دست کم ۴۶۰۰ دلار پول پرداخت کنید.

آیفون X Tesla

این که چرا سازنده روسی نام Tesla را برای محصول خود برگزیده مشخص نیست، اما اعلام شده که نخستین نمونه آن قرار است برای ایلان ماسک مالک کمپانی خودروسازی تسلا ارسال شود.

بنا بر اعلام Caviar، به لطف پنل خورشیدی تعبیه شده در کیس مورد بحث آیفون کاربر علاوه بر نور خورشید قادر به شارژ شدن در زیر نور لامپ های پرنور نیز خواهد بود. البته مدت زمان مورد نیاز برای شارژ ۰ تا ۱۰۰ یک دستگاه آیفون X با استفاده از این روش اعلام نشده است.

X Tesla

نکته مهم آن است که امکان خریداری کیس جدید Caviar به صورت مجزا وجود ندارد و تنها می بایست آن را همراه یک دستگاه موبایل جدید اپل خریداری کنید. آیفون X Tesla با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ۴۶۰۰ دلار و مدل مجهز به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ۴۸۰۰ دلار قیمت خواهد داست.

X Tesla

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • amirmairi
    amirmairi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    مفته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی