ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا موبایل گیمینگ و جاه‌ طلبانه Wonder رقیبی برای نینتندو سوییچ خواهد بود؟

طی ماه گذشته میلادی، اندی کلاینمن، مدیرعامل استارتاپ مرموزی در حوزه گیم به نام Wonder از جزییات مربوط به نخستین اسمارت فون گیمینگ این شرکت پرده برداشت و گفت که این دستگاه پوسته ای از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

طی ماه گذشته میلادی، اندی کلاینمن، مدیرعامل استارتاپ مرموزی در حوزه گیم به نام Wonder از جزییات مربوط به نخستین اسمارت فون گیمینگ این شرکت پرده برداشت و گفت که این دستگاه پوسته ای از اندروید را به اجرا در می آورد که WonderOS نام گرفته است.

در غایی ترین حالت، این دیوایس یک موبایل اندرویدی معمولی با لایه های نرم افزاری اضافه است که امکان اوورکلاک پردازنده و نمایش تصاویر روی تلویزیون را در حالت داک به ارمغان می آورند. پکیج سخت افزاری این محصول شامل موبایل، یک داک و یک کنترلر خواهد بود. داک قرار است به مخابره تصویر روی تلویزیون کمک کند و سپس امکان تجربه بازی ها به کمک کنترلر مهیا می شود؛ شبیه به آنچه نینتندو با کنسول سوییچ به انجام رساند.

کلاینمن برنامه های بزرگی برای اکوسیستم Wonder دارد که قرار است به عنوان یک سرویس اشتراکی در دسترس کاربران قرار گیرد. این سرویس، مجموعه ای از بازی های اورجینال و نیز عناوین شخص ثالث لایسنس شده را شامل می شود و قابلیت هایی در زمینه استریم مدیا نیز به ارمغان می آورد. کمپانی Wonder امیدوار است که اسمارت فونش به هابی برای گیمینگ و سرگرمی تبدیل شده و با بهبود عمر باتری و ارائه مجموعه ای غنی از بازی ها، نینتندو سوییچ را به چالش بکشد.

تمرکز روی سیستمی مبتنی بر نرم افزار، تنها به همین حد خلاصه نمی شود و Wonder مشغول مذاکره با سایر تولیدکنندگان دیوایس های اندرویدی است تا در آینده شاهد موبایل هایی Wonder-Ready باشیم. بنابراین اگر همه چیز به خوبی پیش برود، در آینده نزدیک می توانید از طریق سایر پرچمداران اندرویدی (که استانداردهای سخت افزاری را رعایت کرده اند) به محتویات Wonder دسترسی داشته باشید.

با این همه، Wonder هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت گذاری، مشخصات سخت افزاری و شرکای شخص ثالث منتشر نکرده است. کلاینمن افزوده که این استارتاپ با توسعه دهندگان بزرگ بازی نیز مشغول صحبت است تا ورژنی مخصوص از بازی های کنسولی و کامپیوتری خود را برای اجرا روی اندروید و سازگاری با کنترلر و نمایشگر لمسی توسعه دهند. گفته می شود Valve یکی از طرف های مذاکره Wonder است و امکان دارد برخی قابلیت های اپلیکیشن Steam Link با Wonder ادغام شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ح.کامکار
    ح.کامکار | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سوییچ به خاطر بازی های انحصاریش شده سوییچ

  • sd
    sd | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ب گردو خاکه نینتندو هم نمیرسه

    • m_sh
      m_sh | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

      باید بیاد و ببینم بنظرم بهترم عمل میکنه

مطالب پیشنهادی