ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکتی که به پلیس آمریکا در ردیابی موبایل ها کمک می‌کرد هک شد

شرکت Securus به خاطر زیرپا گذاشتن متمم ششم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا مبنی بر حقوق متهم در دادرسی‌های کیفری و ضبط دست‌کم ۱۴ هزار مکالمه تلفنی بین زندانیان و وکیلانشان شناخته شده است. چندی پیش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

شرکت Securus به خاطر زیرپا گذاشتن متمم ششم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا مبنی بر حقوق متهم در دادرسی‌های کیفری و ضبط دست‌کم ۱۴ هزار مکالمه تلفنی بین زندانیان و وکیلانشان شناخته شده است. چندی پیش هم گزارشی در نیویورک تایمز منتشر شد که نشان می‌داد یک کلانتر از منطقه میسیسیپی از سرویس‌های این شرکت استفاده می‌کرده تا مکالمات تلفنی از جمله مکالمات دیگر افسران پلیس را بدون مجوز دادگاه گوش کند.

حالا یک هکر بی نام و نشان اطلاعاتی از شرکت Securus در اختیار وبسایت Motherboard قرار داده که شامل نام کاربری و رمز عبور «شدیدا غیر ایمن» هزاران مشتری این شرکت می‌شود که عمدتا مجریان قانون هستند.

نگرانی به وجود آمده از آنجایی است که هر نهاد مخربی می‌تواند از اطلاعات ورود استفاده کرده تا به لوکیشن هر یک از تلفن‌های همراه ردیابی شده توسط شرکت Securus دست پیدا کند.

وبسایت Motherboard گزارش داده که این هکر چندین فایل داخلی شرکت از جمله اوراقی که با برچسب «پلیس» مشخص شده‌اند را پیدا کرده که شامل ۲۸۰۰ نام کاربری، آدرس ایمیل، شماره موبایل، رمز عبور درهم و سوالات امنیتی می‌شود.

این اطلاعات گویا از سال ۲۰۱۱ به بعد بوده و شامل اطلاعات کلانتری‌ها و پلیس‌های شهری از مناطقی نظیر مینیاپولیس، فونیکس، ایندیانا پولیس و دیگر نقاط می‌شود.

شرکت Securus تاکنون در رابطه با این مسئله و هک صورت پذیرفته سکوت کرده و با رسانه‌ای گفتگو نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ?️
    ?️ | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    همه پلیس های فراتر از قانون!

مطالب پیشنهادی