ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس ۶
تکنولوژی

نخستین تصاویر ثبت شده با دوربین دوگانه وان پلاس 6 را تماشا کنید

کمپانی وان پلاس به ساخت اسمارت فون هایی قدرتمند با برچسب قیمت معقول شهرت دارد؛ با این حال تا جایی که به کاربران مربوط می شود، مشخصات سخت افزاری این موبایل ها دقیقاً با سایر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

کمپانی وان پلاس به ساخت اسمارت فون هایی قدرتمند با برچسب قیمت معقول شهرت دارد؛ با این حال تا جایی که به کاربران مربوط می شود، مشخصات سخت افزاری این موبایل ها دقیقاً با سایر پرچمداران سازگار نیستند. به عنوان مثال دو موبایل قبلی وان پلاس حداقل از یک نظر، یارای رقابت با همتایان خود را نداشتند؛ عملکرد دوربین.

اما آیا موبایل تازه معرفی شده وان پلاس 6 می تواند از نظر تصویربرداری عملکردی شبیه به آیفون X و گلکسی اس 9 یا حتی بهتر از آنها داشته باشد؟ این سوالی است که تا پیش از تست دستگاه در دنیای واقعی قادر به پاسخگویی به آن نیستیم.

با این حال وان پلاس اخیراً تصاویر نمونه ای منتشر کرده که کیفیت تصویربرداری وان پلاس 6 را به رخ می کشند. در این تصاویر تازه، توانایی های دوربین در عکس برداری در شرایط کم نور و پر نور به بوته آزمایش گذاشته شده و از طرف دیگر شاهد چند تصویر پرتره با پس زمینه مات هستیم که ارمغان دوربین دوگانه دستگاه به شمار می آیند.

به عنوان یادآوری، وان پلاس 6 دوربینی دوگانه با دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی دارد. لرزشگیر اپتیکال تصویر یک بار دیگر راه خود را به پرچمدار تازه چینی ها بازکرده و پیکسل های دوربین اصلی نیز حالا بزرگتر هستند که به بهبود عملکرد در شرایط کم نور منجر می شود.موبایل وان پلاس 6 قرار است تا 5 روز دیگر روانه بازار شود و تا آن زمان می توانید به تماشای تصاویر ثبت شده با دوربین آن بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ببخشید میدونم بی ربطه..... ولی امروز یعنی ۲۷ اردیبهشت قرار بود تریلر جدید بازی call of duty black ops 4 بیاد.... پس چرا هیچ خبری ازش نیست؟?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی