ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیگو مارادونا استوره فوتبال آرژانتین
تکنولوژی

آمازون به زودی تولید یک سریال مستند از زندگی دیگو مارادونا را آغاز می کند

در حالی که با نزدیکی به ایام آغاز مسابقات جام جهانی تب فوتبال در سرتاسر دنیا در حال افزایش است، خبر رسیده که شبکه تلویزیونی آمازون پروژه تازه ای را برای ساخت یک مستند سریالی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

در حالی که با نزدیکی به ایام آغاز مسابقات جام جهانی تب فوتبال در سرتاسر دنیا در حال افزایش است، خبر رسیده که شبکه تلویزیونی آمازون پروژه تازه ای را برای ساخت یک مستند سریالی از زندگی دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال کلید زده است.

قرار است در این مجموعه تلویزیونی جدید به بررسی ابعاد مختلف زندگی شخصی و حرفه ای مارادونا از سال های کودکی تا روزهای اوج افتخار پرداخته شود. ما قرار است در مجموعه مذکور زندگی حرفه ای این افسانه آرژانتینی را در سال های بازی او در تیم های اسپانیایی و ایتالیایی دنبال کنیم و با او در روزهای اوج افتخارش در جام جهانی ۱۹۸۶ همراه شویم.

البته بررسی زندگی حرفه ای ماردونا بدون سرک کشیدن به جنبه های تاریک زندگی او همچون مثبت شدن آزمایش اعتیادش در جام جهانی ۱۹۹۴ و اعتیادش به الکل ناقص خواهد ماند.

برد بیل یکی از مقامات شبکه آمازون پرایم در خصوص این سریال مستند می گوید: «نام مارادونا در هر کشوری به جزوی از فرهنگ عامه تبدیل شده و او از معدود افرادی است که در میان چندین نسل همچنان شخصیتی محبوب بوده و در خصوص کارها و دستاوردهایش صحبت می شود.»

این شبکه پیش از این نیز در سری مستندهای «All or Nothing» خود به سراغ موضوعات فوتبالی رفته و نگاهی به درون باشگاه منچستر سیتی انداخته است، اما به طور حتم زندگی نامه مارادونا مهم ترین محتوای فوتبالی خواهد بود که تا کنون از این شبکه پخش شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی