ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات سخت افزاری کامل موبایل اچ تی سی +U12 به همراه رندرهایی تازه

به تازگی رندرها و مشخصات سخت افزاری رسمی موبایل اچ تی سی +U12 در فضای مجازی فاش شده است. پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر رونمایی شود اما ایوان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

به تازگی رندرها و مشخصات سخت افزاری رسمی موبایل اچ تی سی +U12 در فضای مجازی فاش شده است. پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر رونمایی شود اما ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی یکبار دیگر دست به کار شد و تقریباً هرچه لازم است درباره این اسمارت فون بدانیم را زودتر از موعد مقرر لو داد.

با نگاهی به طراحی این اسمارت فون متوجه می شویم که HTC تصمیم به اعمال تغییرات جزئی گرفته و +U12 شباهت زیادی به +U11 سال گذشته دارد. بنابراین پنل 6 اینچی و بلند قامت LCD یکبار دیگر در دستگاه تعبیه شده؛ هرچند که حاشیه های بالایی و پایینی آن، اندکی از سابق کمتر است. با این همه، ایجاد برخی تغییرات ظاهرا اجتناب ناپذیر بوده است.

HTC U12+

پیش از هر چیز، دوربین سلفی دوگانه و 8 مگاپیکسلی روی پنل جلویی به چشم می خورد که امکان ثبت تصاویر عریض و یا اعمال افکت بوکه را مهیا می سازد. در پشت هم دوربین دوگانه دیگری به چشم می خورد که بنابر لیست مشخصات، از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با زاویه عریض و یک سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی تله فوتو بهره می برد.

این دو سنسور به کمک یکدیگر، دستیابی به زوم اپتیکال 2 برابری و زوم دیجیتال 10 برابری را مهیا کرده و قادر به ثبت تصاویر پرتره هستند. ضمناً برای بهبود تصویربرداری در شرایط کم نور، فلاش LED در کنار دوربین ها قرار گرفته و می توانید منتظر تشخیص فاز و فوکوس خودکار لیزری نیز باشد.

چیپست اسنپدراگون 845 در نقش قلب تپنده اچ تی سی +U12 ظاهرا می شود و در کنار آن می توانید منتظر 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه رم باشید. باتری 3500 میلی آمپری دستگاه از تکنولوژی شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کند و اندروید 8.0 اوریو نیز به صورت پیش فرض روی موبایل نصب شده است؛ گفتنی است که بلس از ارائه به روزرسانی اندروید P برای این موبایل خبر داده است.

در حال حاضر انتظار می رود که اچ تی سی +U12 از روز نخست ماه آتی میلادی روانه بازار شود و رندرهای ایوان بلس عرضه این اسمارت فون در رنگ های مشکی و بنفش را تایید کرده اند. از نظر قیمت گذاری، هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما با توجه به مراسم HTC، لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mr.arash
    mr.arash | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اچ تی سی برنده قابل قبولی. هستش ولی چرا انقد همه چی گرون شده وسایل الکترونیکی سه تا چهار برابر شدن

  • Reza
    Reza | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خداییش این چه رابط کاربریه شبیه اندروید 1 ظاهرش

  • farzad je
    farzad je | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عالیه

مطالب پیشنهادی