ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل شیائومی هشتمین سال تاسیس
تکنولوژی

افشای تصویری از پنل جلویی موبایل ویژه هشتمین سالگرد تاسیس شیائومی

از یک ماه قبل شایع شده بود که کمپانی شیائومی قصد دارد به مناسبت هشتمین سال تاسیسش یک موبایل هوشمند ویژه را راهی بازار نماید. حال تصاویری شامل پنل جلویی، جعبه بسته بندی و پوستر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

از یک ماه قبل شایع شده بود که کمپانی شیائومی قصد دارد به مناسبت هشتمین سال تاسیسش یک موبایل هوشمند ویژه را راهی بازار نماید. حال تصاویری شامل پنل جلویی، جعبه بسته بندی و پوستر معرفی آن در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس دانسته های جدید ظاهراً موبایل سالگرد هشتمین سال تاسیس شیائومی قرار نیست همان پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Xiaomi Mi 8 باشد و انتظار می رود شاهد رونمایی از آن در خلال یک کنفرانس خبری در شهر شانگهایی در تاریخی نزدیک باشیم. ضمن این که این موبایل تنها محصول جدیدی نخواهد بود که در رویداد مذکور معرفی خواهد شد.

موبایل شیائومی هشتمین سال تاسیس

بر اساس تصویر منتشر شده موبایل ویژه شیائومی مجهز به بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود که در آن علاوه بر سنسورهای معمول و دوربین سلفی، سامانه تشخیص چهره سه بعدی مشابه آنچه در آیفون X اپل شاهد آن هستیم تعبیه شده است.

موبایل شیائومی هشتمین سال تاسیس

گرچه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت افزاری موبایل هشتمین سالگرد شیائومی در دست نیست، اما انتظار می رود با محصولی در حد یک پرچمدار تمام عیار مواجه باشیم. از این رو بهره مندی آن از چیپست اسنپدراگون 845، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و سامانه شارژ سریع دور از انتظار نخواهد بود.

موبایل شیائومی هشتمین سال تاسیس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pouri
    pouri | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    منم یه redmi 4x برای مادرم خریدم ولی خودم عاشقش شدم ...خیلی گوشی خوش دست و پر امکاناتیه

  • pars
    pars | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    من از دیجی کالا redmi 5A خریدم به شدت عالیه . کاش شیائومی زودتر از این ها رسما به ایران میامد. جوری شده که گوشی دیگم که بیش از 2 برابر این قیمتشه از چشمم افتاده و گذاشتمش کنار !
    الان تسک میران نماینده ی رسمی شیائومیه تو سایت خاورمیانه ی شیائومی هم نوشته ایمیل هم زدم تایید کردند.

مطالب پیشنهادی