ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنچمارک تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ
تکنولوژی

انتشار بنچمارک گلکسی تب S4 سامسونگ مجهز به چیپست اسنپدراگون 835

به نظر می رسد زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسل تازه تبلت های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی تب S4 باقی نمانده. به خصوص که به تازگی نتایج بنچمارک این محصول با بهره مندی از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

به نظر می رسد زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسل تازه تبلت های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی تب S4 باقی نمانده. به خصوص که به تازگی نتایج بنچمارک این محصول با بهره مندی از چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۳۵ در فضای مجازی منتشر شده است.

به احتمال زیاد نتایج مورد بحث که به گجتی با شماره مدل «SM-T835» تعلق دارد مربوط به نسخه LTE تبلت پرچمدار جدید سامسونگ باشد. در حالی که پیش از این از انتصاب شماره مدل «SM-T830» به نسخه وای فای این محصول مطلع شده بودیم.

بنچمارک تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ

جدول بالا همچنین آشکار می کند که سامسونگ قصد دارد تبلت جدید خود را با بالاترین توان پردازشی وارد میدان کند. اسنپدراگون 835 گرچه قوی ترین گزینه موجود در بازار نیست، اما به طور حتم با همراهی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می تواند جوابگوی تمام نیازهای کاربر خود باشد.

طبق شنیده های پیشین این محصول قرار است با یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ پیکسلی از نوع سوپر آمولد و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ روانه بازار شود. ضمن این که به احتمال زیاد در بدنه پشتی آن شاهد تعبیه یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در بالای نمایشگر شاهد استفاده از یک حسگرر ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود.

هنوز از تاریخ قطعی رونمایی از تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ مطلع نیستیم، اما انتظار می رود که کره ای ها این محصول را همزمان با نسل تازه فبلت پرچمدار خود در تابستان و پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2018 رونمایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خوراک فورتنایت و پابجیه???

مطالب پیشنهادی