ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان Call of Duty: Black Ops 4 از دلایل حذف بخش داستانی این بازی می گویند

طبق اعلام سازندگان بازی Call of Duty: Black Ops 4 بر خلاف سال های گذشته بخش داستانی در بازی حضور نخواهد داشت و استودیو Treyarch تمرکز خود را روی قسمت چندنفره و بخش زامبی گذاشته ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

طبق اعلام سازندگان بازی Call of Duty: Black Ops 4 بر خلاف سال های گذشته بخش داستانی در بازی حضور نخواهد داشت و استودیو Treyarch تمرکز خود را روی قسمت چندنفره و بخش زامبی گذاشته است.

تنها جایی که کاربران می توانند به صورت تک نفره به تجربه کال او دیوتی جدید بپردازند، قسمت زامبی بوده که می توان به جای بازی با دوستان، با هوش مصنوعی به تجربه مراحل پرداخت.

به نظر می رسد تمرکز روی بخش چندنفره از ابتدا مهم ترین چالش برای تیم سازنده به شمار می رفته و حال دن بایتینگ، مدیر اجرایی Treyarch نیز موضوع را تایید می کند: «زمانی که ما تصمیم به ساخت این بازی گرفتیم، به هیچ عنوان در ابتدا به طراحی یک بخش داستانی همانند چیزی که پیش از این در دیگر نسخه ها وجود داشت فکر نکردیم.»

دن بایتینگ در مورد این که چرا بخش چندنفره به هسته اصلی این قسمت تبدیل شده می گوید: «مانند ساخت هر بازی دیگر، ما در طول طراحی این عنوان ایده های متفاوتی را امتحان کردیم. گاهی اوقات این ایده ها کار نمی کنند و همزمان که روند ساخت ادامه پیدا می کند، شما به پرداختن به بهترین آن ها ادامه می دهید و چیزی که در بلک آپس 4 نیز شاهد آن هستیم، حاصل همین تفکر است.»

بازی Call of Duty: Black Ops 4

چندی پیش منابع مختلفی از حذف بخش داستانی از بلک آپس 4 به دلیل کمبود وقت تیم سازنده می گفتند. بایتینگ این موضوع را رد کرده و دلیل کنار گذاشته شدن قسمت تک نفره از کال او دیوتی جدید را تصمیم گیری بر اساس بازخوردهای کاربران سری بلک آپس در طول سال های اخیر و تغییرات بازی های ویدیویی و تبدیل شدن آن ها به عنصری اجتماعی عنوان می کند.

او ادامه می دهد که در طول سال های اخیر، اقبال کاربران به بخش چندنفره کال او دیوتی بیشتر شده است: «وقتی بخش چندنفره برای اولین بار در کال او دیوتی حضور پیدا کرد، 10 درصد کاربران آن را تجربه کردند اما در سال 2015 و 2016، 90 درصد کاربران ما این کار را انجام دادند.»

طبق گفته های دن بایتینگ، تا زمانی که کاربران به تجربه بلک آپس 4 ادامه دهند، آن ها نیز در Treyarch به پشتیبانی از این عنوان ادامه خواهند داد. طبق گفته های او، محتوای زیادی برای این بازی در راه هستند و این استودیو بلک آپس 4 را به عنوان یک بازی که برای سال های طولانی کاربران آن را تجربه می کنند، در نظر گرفته است.

روز گذشته و طی مراسمی، بازی Call of Duty: Black Ops 4 به صورت رسمی معرفی شد. این عنوان روز 20 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اصلاح.... ۵ الی ۶ سال

  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فقط به فکر پولشونن ..... هیچ دلیل دیگه ای هم نداره..... به نظر من که ۵۶ ساله با کالاف دارم زندگی میکنم این یک فاجعه در صنعت سری بازی های کالاف دیوتیه

مطالب پیشنهادی