ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

آدیداس لباس‌های جدیدی از پلاستیک‌های بازیافتی برای منچستر یونایتد طراحی کرد

آدیداس به همکاری خود با یکی از طلایه‌داران حفظ محیط زیست یعنی ارگان Parley for the Oceans ادامه داده و به تازگی لباس‌هایی برای پرطرفدارترین تیم دنیا یعنی منچستر یونایتد تولید کرده که از پلاستیک بازیافت شده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

آدیداس به همکاری خود با یکی از طلایه‌داران حفظ محیط زیست یعنی ارگان Parley for the Oceans ادامه داده و به تازگی لباس‌هایی برای پرطرفدارترین تیم دنیا یعنی منچستر یونایتد تولید کرده که از پلاستیک بازیافت شده از زباله‌های داخل اقیانوس تهیه شده است.

این همکاری دوطرفه بدین منظور صورت پذیرفته که توجه همگان را به آلودگی آبی موجود در اقیانوس جلب کند. طراحی لباس سوم منچستر یونایتد که قرار است بیکی از گزینه‌های موجود برای پوشیده شدن در لیگ داخلی یا مسابقات بین المللی باشد، به مناسب پنجاهمبن سالگرد کسب عنوان قهرمانی اروپا شبیه به لباس ۵۰ سال پیش این تیم باشد.

این شرکت تولید‌کننده‌ی ورزشی برای نشان دادن حمایت خود از ارگان محیط زیستی یاد شده عبارت For the Oceans را پشت یقه‌ی این پیراهن حک کرده که «برای اقیانوس» معنی می دهد.

کمپانی آدیداس و ارگان پارلی هر دو در حال تحقیق و توسعه راههای جدیدی هستند تا همکاری خود را پیشرفت داده و به مرحله‌ی بهتری ارتقا دهند. بر اساس این تلاش‌های مشترک، برنامه‌ای به نام پلاستیک اقیانوسی تنظیم شده که سعی دارد به آلودگی پلاستیکی موجود در اقیانوس‌ها پایان دهد. یکی از اولین تلاش‌های این برنامه تولید لباس از زباله‌های پلاستیکی موجود در اقیانوس به شمار می‌رود.

این  دو کمپانی مدعی شده‌اند که تا سال ۲۰۲۴ قصد دارند تمامی محصولات این برند معتبر و معروف را از زباله‌های پلاستیکی بازیافت شده تولید کنند.

این شرکت آلمانی پیش از این نیز با پارلی همکاری کرده بود و یکی از کفش‌های کلاسیک  خود را با استفاده از پلاستیک بازیافت شده از زباله‌های سواحل مالدیو بازسانی کرده‌ بود. همکاری دنباله‌دار این کمپانی با عرضه‌ی لباس‌های شنای مخصوص ساخته شده از باقیمانده‌ی تور‌های ماهیگیری در مناطق ساحلی ادامه پیدا کرد.

مدیر محصولات آدیداس درباره‌ این لباس خاطر نشان نمود:

«ما نیاز داریم که تفکر خود را تغییر داده و در راستای از بین بردن آلودگی در اقیانوس‌ها قدم برداریم. این باور در اهداف آیدادس وجود دارد و به همین خاطر است که همکاری ما با ارگان‌های محیط زیستی برایمان از اهمیت فوق العاده‌ای دارد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali ah
    ali ah | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    تو بازی پیرهنو بِکشن پاره نمیشه؟

  • علی
    علی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    این لباسا خوراک بامیلو بزارن برای فروش زیرش بنویسن ۱۰۰% پنبه ?

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    امشب بیشتر نیاز به پماد دارن ???

مطالب پیشنهادی