ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

وقتی رامین جوادی با نینتندو لبو موسیقی متن Game of Thrones را می نوازد [تماشا کنید]

همه ما رامین جوادی را به عنوان آهنگساز سریال پرطرفدار Game of Thrones و بازی های ویدیویی مانند مدال افتخار و Gears of War 4 می شناسیم. او در طول این سال ها کارهای چالش ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

همه ما رامین جوادی را به عنوان آهنگساز سریال پرطرفدار Game of Thrones و بازی های ویدیویی مانند مدال افتخار و Gears of War 4 می شناسیم. او در طول این سال ها کارهای چالش برانگیزی انجام داده و آثار متفاوتی را خلق کرده است؛ البته شاید هیچکدام این کارها به اندازه نواختن موسیقی متن Game of Thrones با استفاده کار دستی دیجیتال نینتندو یعنی لبو، هیجان انگیز نباشند.

نینتندو لبو یکی از خلاقانه ترین پروژه های اخیر بازی های ویدیویی بوده و در مدت زمان کوتاهی که از عرضه آن می گذرد، بسیاری، کارهای عجیب و غریبی را با استفاده از کیت های مختلف آن انجام داده اند.

رامین جوادی نیز در اولین برخورد خود با پیانو لبو هیجان زده و شده و در مصاحبه جدید خود با IGN تلاش زیادی برای مسلط شدن و نواختن با این کاردستی می کند:

همان طور که در جعبه گشایى این محصول گفتیم، نحوه کار با لبو به این صورت است که بعد از قرار دادن کاتریج کیت مورد نظر در کنسول، برنامه ای شما را تا ساخت کاردرستی همراهی کرده و بعد از آن با استفاده از فناوری مادون قرمز نینتندو سوییچ قادر به تعامل با این کاردستی مقوایی با استفاده از کنسول خود خواهید بود.

تا کنون دو بسته متفاوت از لبو عرضه شده اند که یکی از آن ها به ساخت کوله پشتی برای رباتی غول آسا اختصاص داشته و دیگری نیز گجت های متنوع و جالبی (از جمله پیانو ویدیو بالا) را در خود جای داده است.

لبو تا کنون نظر بسیاری از افراد مشهور در سرتاسر جهان را جلب کرده و با جست و جویی کوتاه در اینترنت به ویدیوهایی دسترسی پیدا خواهید کرد که هنرمندان یا ورزشکاران شناخته شده برای ساخت کاردستی های مختلف لبو یا نواختن موسیقی خاصی با استفاده از پیانو آن، تلاش می کنند.

در نهایت باید گفت که فیلمبرداری فصل هشتم Game of Thrones از اواخر سال گذشته میلادی آغاز شده و سال 2019 باید منتظر پخش قسمت های نهایی این سریال باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • afshin76
    afshin76 | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خیلی کارش درسته
    ولی دهنمون سرویس شد، معلوم نیس قسمت جدید سال دیگه عید بیاد یا تابستون

  • hassan
    hassan | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عشقه این بشر

  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    واقعا کارش درسته این بشر هنوزم اهنگ سریال فرار از زندان رو میشنوم موی بدنم سیخ میشه دیگه گات هیچی ادم از خود شروع شدنش بیشتر از خود سریال لذت میبره

مطالب پیشنهادی