ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کال او دیوتی بعدی احتمالاً Modern Warfare 4 خواهد بود

با توجه به گزارشات بعضی از منابع، کال او دیوتی بعدی احتمالاً Modern Warfare 4 خواهد بود و استودیو اینفینیتی وارد به عنوان سازنده آن، در حال حاضر روی این پروژه کار می کند. طبق ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۰

با توجه به گزارشات بعضی از منابع، کال او دیوتی بعدی احتمالاً Modern Warfare 4 خواهد بود و استودیو اینفینیتی وارد به عنوان سازنده آن، در حال حاضر روی این پروژه کار می کند.

طبق گزارش سایت Game Intel، برخلاف بلک آپس 4، مدرن وارفر 4 جدا از تمرکز روی بخش چندنفره و حالت زامبی، شامل بخش داستانی هم خواهد بود.

این منابع از وجود حالت بتل رویال در Call of Duty: Modern Warfare 4 نیز می گویند که با توجه به موفقیت بازی های این سبک و این حقیقت که نسخه امسال کال او دیوتی نیز از چنین بخشی بهره می برد، اتفاق عجیبی محسوب نمی شود.

احتمال صحت این شایعه از جایی قوت می گیرد که چندی پیش، خبر بازگشت بعضی از اعضای ارشد استودیو Respawn به اینفینیتی وارد که اتفاقً پیش از این در ساخت قسمت های قبلی مدرن وارفر نقش داشتند، به بیرون درز کرد. استودیوی Respawn که خالق فرنچایز موفق Titanfall محسوب می شود، توسط چندی از اعضای قبلی اینفینیتی وارد شکل گرفت.

Modern Warfare 4

از جهاتی دیگر، انتخاب Modern Warfare 4 به عنوان پروژه بعدی اینفینیتی وارد چندان عجیب نیست. دو کال او دیوتی قبلی این استودیو یعنی Call of Duty: Ghosts و Call of Duty: Infinite Warfare با وجود نوآوری های متعدد، به عقیده بسیاری ضعیف ترین قسمت های این فرنچایز بودند.

هنوز برای صحبت در مورد نام کال او دیوتی سال 2019 خیلی زود است و اکتیویژن نیز قطعاً تا پایان سه ماهه اول سال آینده میلادی حرفی از این بازی به میان نخواهد آورد.

جدیدترین نسخه از این سری یعنی Call of Duty: Black Ops 4 پنجشنبه گذشته معرفی شد. از آن زمان تا امروز، بسیاری در مورد عدم وجود بخش داستانی و حضور بخش بتل رویال در این بازی حرف می زنند که به همین دلیل، یکی از طراحان ارشد بلک آپس 4 در مصاحبه ای به دلایل عدم حضور بخش داستانی در این قسمت کال او دیوتی پرداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • P10 owner
    P10 owner | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    هر چي كال او ديوتي خوب بوده استوديو سازندش اينفينيتي وارد بوده و همه ي كالاف هاي ساهت تري ارك افتضاح ب بار اوردن البته افت اينفينيتي وارد هم غير قابل توجيهه ولي خب از تري ارك بهتره

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    جان هرکی دوس دارین بزارین مدرن وارفیر برامون همینقدر اسطوره ای بمونه!
    آخه به جز کاپیتان پرایس نه شخصیت منفی مونده نه شخصیت مثبت! الآن قصدتون اینه که با پرایس به جون کی بیوفتین؟!

  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    خوشحال میشیم بیای..... بعد چند سال انتظار ...... داستلن به این قشنگی ندیده بودم?

  • Shahriar
    Shahriar | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    اصلا Modern Warfare یعنی بخش داستانی ،بدون داستان معنایی نداره

مطالب پیشنهادی