ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فورتنایت به صحنه ورزش الکترونیکی وارد می شود؛ سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری اپیک

بالاخره بعد از مدت ها انتظار اپیک گیمز در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تصمیم گرفته با بازی فورتنایت، بتل رویالی که در جامعه گیمینگ آشوب به پا کرده وارد صحنه ورزش های ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

بالاخره بعد از مدت ها انتظار اپیک گیمز در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تصمیم گرفته با بازی فورتنایت، بتل رویالی که در جامعه گیمینگ آشوب به پا کرده وارد صحنه ورزش های الکترونیکی شود و برای این کار سرمایه گذاری بزرگی هم کرده.

اپیک اعلام کرد که از این سرمایه برای برگزاری چند سری مسابقات طی سال آینده استفاده خواهد کرد. البته اپیک هنوز نگفته که این فصل رقابتی از چه زمانی آغاز خواهد شد اما از قبل تایید شده که اپیک قصد دارد یک تورنمنت صد نفره را در ماه ژوئن و در نمایشگاه E3 برگزار کند. Fortnite Party Royale همایشی است که اپیک قصد دارد در نمایشگاه E3 برگزار کند و گفته که بسیاری از سلبریتی ها و بازیکنان معروف در آن شرکت خواهند کرد.

اپیک هنوز اطلاعی درباره شیوه ها و فرمت های برگزاری مسابقات نداده است ولی گفته که می خواهد با رویکردی جدید به سمت بازی های رقابتی حرکت کند و تصمیم دارد تمرکز را روی سرگرمی بازی کردن و تماشای بازی قرار دهد. بنابراین به نظر می رسد یکی از اهداف اپیک متصل کردن بازیکنان حرفه ای و گروه بسیار عظیم کسانی است که دوست دارند بازی کردن شخصیت های محبوب در سایت هایی نظیر توییچ را ببینند.

پیش از این تورنمنت های دیگری هم در فورتنایت برگزار شد. یکی از نمونه های مسابقات لاس وگاس برای خیریه که توسط نینجا برگزار شد و مسابقات هفته ای UMG'S Friday Fortnite که تلاش می کند شخصیت های محبوبی که در توییچ و یوتیوب فورتنایت بازی می کنند را در یک مسابقه دور هم جمع کند.

فورتنایت
به احتمال زیاد نینجا هم به دلیل محبوبیت بسیار بالای خود در برنامه های اپیک حاضر خواهد بود

به این صورت فورتنایت و اپیک به رقیب جدی و جدید پابجی در صحنه ورزش های الکترونیکی تبدیل شد. پابجی در گذشته از لحاظ تعداد بیننده و بازیکن یک بار بازی را به فورتنایت باخته است و به نظر نمی آید که بلوهول، سازنده بازی پابجی به این راحتی ها حضور در ورزش های الکترونیکی که مزیت اصلی بازی خود و چیزی که از اولین روزهای انتشار بازی به آن می بالید را به یک بازی دیگر تقدیم کنند. باید دید که این رقابت چگونه به پیشرفت دو بازی و صحنه کلی ورزش الکترونیکی کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی