ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام دیده شدن تمام پست‌های تایملاین را به اطلاع‌تان می رساند

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام از اوایل سال 2018 تا امروز تغییرات ریز و درشتی در سرویس خود اعمال و قابلیت‌های متعددی را به صورت آزمایشی ارائه کرده است. جدیدترین آنها، Usage Insights بود که کوین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۲

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام از اوایل سال 2018 تا امروز تغییرات ریز و درشتی در سرویس خود اعمال و قابلیت‌های متعددی را به صورت آزمایشی ارائه کرده است. جدیدترین آنها، Usage Insights بود که کوین سیستروم، مدیر عامل اینستاگرام هفته گذشته  از راه‌اندازی آن در اپلیکیشن خبر داد.

اینستاگرام
کلیک کنید

Usage Insights که هنوز در مرحله آزمایشی به سر می‌برد، ابزاریست که به کاربر کمک می‌کند تا میزان فعالیت روزانه‌اش در اینستاگرام را تحت نظر گرفته و بدین شکل از اعتیاد به این شبکه اجتماعی جلوگیری کند.اما ظاهرا از نظر اینستاگرام، قابلیت مذکور برای اطلاع‌رسانی به کاربران کافی نبوده چرا که این شبکه اجتماعی مشغول آزمایش قابلیت دیگری برای نمایش و تحت نظر گرفتن میزان فعالیت کاربرهاست.

از این پس وقتی تمام پست‌های 48 ساعت اخیر تایم‌لاین خود را تماشا کنید، پیامی با عنوان You're All Caught Up (به معنی: شما حالا کاملا در جریان امور قرار دارید) روی صفحه نقش می‌بندد تا بدین شکل از این موضوع با خبر شوید. به نظر می‌رسد که این موضوع در پی تغییراتی که اخیرا در سیستم نمایش الگوریتمی اینستاگرام اتفاق افتاد به این شبکه اجتماعی اضافه شده است.

در سیستم الگوریتمی اصلاح شده، حالا پست‌های جدید نسبت به پست‌های قدیمی‌تر تایملاین اولویت پیدا می‌کنند. همچنین دلیل دیگر این کار می‌تواند تمایل مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت مادر اینستاگرام باشد که چندی پیش اعلام کرد اطمینان حاصل می‌کند که کاربران در فیسبوک «به درستی» وقت بگذرانند.

خصوصیتی که گفتیم در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. بنابراین مشخص نیست که منظور از You're All Caught Up این است که آیا «تمام پست‌های 48 ساعت اخیر افرادی که دنبال می‌کنید» مشاهده شده، یا این که صرفا پست‌های منتخب الگوریتم اپلیکیشن در 48 ساعت گذشته را مشاهده کرده‌اید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی