ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رونمایی از موبایل HTC U12 اچ تی سی
تکنولوژی

سایت رسمی HTC مشخصات و قیمت U12 پلاس را سهوا افشا کرد

در فاصله یک هفته مانده به رونمایی از U12 پلاس اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند افشا شده تا پازل مشخصات آن را کامل کند. بر اساس گزارش Roland Quandt، افشاگر شناخته شده به تازگی در یکی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

در فاصله یک هفته مانده به رونمایی از U12 پلاس اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند افشا شده تا پازل مشخصات آن را کامل کند.

بر اساس گزارش Roland Quandt، افشاگر شناخته شده به تازگی در یکی از زیر دامنه های سایت رسمی HTC اطلاعات و رندرهایی از U12 پلاس منتشر شده که فرضیات قبلی پیرامون پرچمدار آتی کمپانی تایوانی را تایید کرده و حتی قیمت آن را مشخص می کند.

بر این اساس U12 پلاس با برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای رقابت با پرچمدارهایی از قبیل گلکسی اس ۹، آیفون ۱۰ و هواوی پی ۲۰ طراحی شده است.

ظاهرا تایوانی ها علاقه چندانی به پیروی از ترند بازار ندارند زیرا علاوه بر عدم طراحی بریدگی نمایشگر که امروزه در اغلب پرچمدارها دیده می شود، به سراغ پنل های اولد نیز نرفته اند تا صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل از پنل Super LCD6 بهره ببرد. از دیگر مشخصاتی که در سایت مذکور آمده می توان به اسپیکرهای Boomsound، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 و پشتیبانی از حافظه microSD تا ۲ ترابایت اشاره کرد. در این میان به اندروید پیش فرض اشاره نشده و وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داد که برای یک روز با استفاده معمولی کفایت خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این توسط ایوان بلس افشا شده دوربین سلفی این موبایل دوگانه بوده و به لطف سنسورهای ۸ مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر عریض و اعمال افکت بوکه را مهیا می سازد. دوربین اصلی نیز از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با زاویه عریض و یک سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی تله فوتو بهره می برد.

کمپانی سازنده برای این پرچمدار قیمت ۵۸۸۸ یوان معادل ۹۲۰ دلار را در نظر گرفته که رقابت با محصولات مشابه را برای آن دشوار خواهد ساخت.

مدت کوتاهی پس از توییت Roland Quandt صفحه مذکور از دسترس خارج شد، با این حال آب رفته به جوی باز نگشته و داده های مربوط به آن به سرعت در اینترنت منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Pejman zare
    Pejman zare | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    عجب چیزیه خداییش

  • آریان
    آریان | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    یعنی توی ایران قیمتش حداقل ۴ تومنه

مطالب پیشنهادی