ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه بازی Detroit: Become Human منتشر شد [تماشا کنید]

بازی Detroit: Become Human بدون شک یکی از موردانتظارترین انحصاری های پلی استیشن 4 در سال جاری محسوب می شود و حال و 2 روز مانده به انتشار رسمی، تریلر زمان عرضه این عنوان منتشر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

بازی Detroit: Become Human بدون شک یکی از موردانتظارترین انحصاری های پلی استیشن 4 در سال جاری محسوب می شود و حال و 2 روز مانده به انتشار رسمی، تریلر زمان عرضه این عنوان منتشر شده است.

دیترویت برای اولین بار در سال 2015 معرفی شد. در این عنوان کنترل سه اندروید با نام کانر، کارا و مارکوس را برعهده خواهیم گرفت که طبق گفته کارگردان بازی یعنی دیوید کیج که پیش از این سابقه ساخت عناوینی همچون Heavy Rain و Fahrenheit را در کارنامه خود دارد، ممکن است هر کدام از آن ها قبل از پایان داستان، جان خود را از دست بدهند.

وظیفه ساخت بازی بر عهده استودیو Quantic Dream بوده که به ساخت بازی های تعاملی و داستان محور شهرت دارد. البته آخرین ساخته این استودیو یعنی Beyond: Two Souls با وجود حضور ستاره هایی مانند الن پیج، آن طور که باید و شاید مورد توجه کاربران و منتقدان قرار نگرفت و فردا و با برداشته شدن محدودیت نمایش امتیازات سایت ها و مجلات می توان فهمید که آیا این استودیو شکست نسبی Beyond را با دیترویت جبران کرده است یا خیر.

البته چندی پیش دمو قابل بازی این عنوان در PSN منتشر شده بود که امکان تجربه یکی از مراحل معروف بازی که آن را در تریلرهای مختلفی مشاهده کرده بودیم را فراهم می کرد. با تجربه دمو بسیاری شیفته تاثیرگذاری بالای انتخاب های مختلف و گرافیک مثال زدنی بازی شدند.

به جز بازی Detroit: Become Human که روز جمعه منتشر خواهد شد، عناوینی همچون اسپایدرمن و Death Stranding و مهم تر از همه The Last of Us 2 برای پلی استیشن 4 در راه هستند. با توجه به این عناوین، می توان انتظار داشت که پلی استیشن 4 همچنان به فروش خوب خود ادامه داده و جایگاه پرفروش ترین کنسول در سال و ماه جاری میلادی را حفظ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۲ خرداد ۱۳۹۷

    من دمو رو دانلود کردم واقعا بی نظیره...... فقط باید انگلیسیت خیلی عالی باشه که بفهمی داستان از چه قراره و بتونی خیلی خوب تمومش کنی..... گرافیک عالی..... صدا گذاری عالی..... شخصیت پردازی که اصلا هیچ حرفی نداره?بازی واقعا عالیه... حتما میخرمش.... عااالییی

مطالب پیشنهادی