ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ثبت نام الکام گیمز در الکامپ 24 از 5 خرداد آغاز می شود

به گزارش ستاد اجرایی الکامپ، توسعه دهندگان بازی های ویدیویی می توانند از پنجم الی دوازدهم خرداد ماه برای ثبت نام الکام گیمز نمایشگاه الکامپ از طریق این سایت اقدام کنند. تیم های بازی سازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

به گزارش ستاد اجرایی الکامپ، توسعه دهندگان بازی های ویدیویی می توانند از پنجم الی دوازدهم خرداد ماه برای ثبت نام الکام گیمز نمایشگاه الکامپ از طریق این سایت اقدام کنند.

تیم های بازی سازی که قصد شرکت در این رویداد را دارند می توانند با پرداخت 750 هزار تومان به فضایی برای نمایش عنوان خود دسترسی پیدا کنند. البته برای حضور تیم های مستقل و کوچک تر نیز فضای به خصوصی در نظر گرفته شده و این تیم ها با پرداخت 250 هزار تومان به فضایی اشتراکی دسترسی خواهند داشت.

الکام گیمز

برگزار کنندگان الکامپ توقع دارند تا با حضور فعالین حوزه بازی های ویدیویی، الکام گیمز از رونق خوبی برخوردار شود. بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از 6 الی 9 مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

«ناصرعلی سعادت»، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که پیش از این از احتمال ادغام الکامپ و تلکام گفته بود، ماه گذشته در نشست خبری این سازمان اعلام کرد که این دو نمایشگاه با یکدیگر ادغام نخواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی