ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Halo 6 در حال ساخت است؛ معرفی احتمالی در E3 2018

بعد از معرفی بازی Halo: Fireteam Raven، بسیاری از این که چرا مایکرسافت از قسمت جدیدی از سری اصلی فرنچایز هیلو رونمایی نمی کند، متعجب بودند. حال برایان جرارد، مدیر روابط عمومی سری Halo به تازگی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

بعد از معرفی بازی Halo: Fireteam Raven، بسیاری از این که چرا مایکرسافت از قسمت جدیدی از سری اصلی فرنچایز هیلو رونمایی نمی کند، متعجب بودند. حال برایان جرارد، مدیر روابط عمومی سری Halo به تازگی اعلام کرده است که عرضه  Halo: Fireteam Raven هیچ تاثیری روی زمان عرضه Halo 6 که به دست استودیو 343 Industries ساخته خواهد شد، ندارد.

ضمناً، طبق گفته های او، ساخت Fireteam Raven تقریباً به طور کامل خارج از استودیو Industries 343 انجام می گیرد. جرارد به این نکته هم اشاره می کند که او از این که بسیاری از طرفداران قدیمی این فرنچایز تشنه اطلاعات جدید در رابطه با قسمت بعدی هیلو هستند آگاه است و از «خشم کورکورانه» برخی از این طرفداران نسبت به معرفی عناوینی همچون Fireteam Raven نیز ناراحت است.

آخرین نسخه از سری هیلو با نام Halo 5: Guardians در سال 2015 به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان منتشر شد و مایکروسافت هنوز به پشتیبانی از این عنوان ادامه می دهد. در ضمن، به طور قطعی باید منتظر بخش چندنفره قدرتمند و دسترسی مشترکین Xbox Game Pass به این بازی پرداخت حق اشتراک ماهیانه، باشیم.

Halo 6

با توجه به این که سه سال از عرضه قسمت پنجم می گذرد و فاصله بین Halo 4 و Halo 5 نزدیک به 3 سال بوده است، می توان انتظار معرفی Halo 6 در E3 امسال را داشت. طبق گفته های فیل اسپنسر به عنوان مدیر ایکس باکس، کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 بهترین کنفرانس این کمپانی تا اینجای کار خواهد بود و بازی های زیادی برای ایکس باکس وان معرفی خواهند شد.

روز گذشته سونی اعلام کرد که پایان عمر کنسول نسل هشتمی این کمپانی یعنی پلی استیشن 4 نزدیک است. با توجه به معرفی کنسول میان نسلی ایکس باکس وان ایکس در اواخر سال گذشته میلادی از جانب مایکروسافت و شروع بد ایکس باکس وان در بازارهای جهانی، باید منتظر ماند و دید که ردموندی ها چه زمانی را برای معرفی کنسول نسل بعدی خود انتخاب می کنند.

از Halo 6 چه انتظاری دارید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amin
    amin | ۲ خرداد ۱۳۹۷

    وایی مامانم اینا ترسیدم
    توصیه که من برای تیم ایکس باکس و شرکت ماکروسافت دارم اینه که تا این کمپانی هزینه ای هنگفت برای ساخت بازی های انحصاری اختصاص نده ساخت سخت افزار بی فایدست
    سونی با این سیاست باعث فروش بی سابقه شده و حتی اون دسته گیمر هایی که سیستم های ۱۰ میلیون تومنی دارن بخواطر بازی های انحصاری ناب سونی مجبور به خرید پلی استیشن ۴ شدن

  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۲ خرداد ۱۳۹۷

    نمیدونم چرا ترس منو برداشت

مطالب پیشنهادی