ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دسکتاپ‌های گیمینگ جدید ایسر از سری Predator و Nitro معرفی شدند

در رویداد Next@Acer، شرکت ایسر از کامپیوترها و محصولات جدیدی رونمایی کرد که از مهم‌ترین آن‌ها کامپیوترهای دسکتاپ Predator مدل Orion 5000 و Orion 3000 هستند و پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل و کارت‌های گرافیک GTX ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

در رویداد Next@Acer، شرکت ایسر از کامپیوترها و محصولات جدیدی رونمایی کرد که از مهم‌ترین آن‌ها کامپیوترهای دسکتاپ Predator مدل Orion 5000 و Orion 3000 هستند و پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل و کارت‌های گرافیک GTX 1080 انویدیا را به دنیای گیمرها می‌آورند.

سری Orion 5000 پردازنده‌اش را تا مدل Intel Core i7+ 8700K می‌توان ارتقا داد و اگر مایل به SLI کردن باشید، می‌شود دو کارت گرافیک Nvidia GTX 1080Ti روی آن گذاشت. حافظه Intel Optane آن تا ۳۲ گیگابایت و رم نیز تا ۶۴ گیگابایت قابلیت ارتقا دارد که همگی روی چیپست Intel Z370 می‌نشیند.

برای کسانی که اطلاع ندارند، +i7 برندی است که اینتل برای ترکیب پردازنده Core i7 و حافظه Optane استفاده می‌کند. همین حالت برای پردازنده‌های سری i5 و i9 نیز در نظر گرفته می‌شود.

این دستگاه یک درب جانبی هم دارد که می‌توان آن را باز کرد و به قطعات داخلی از جمله فناوری خنک کننده IceTunnel 2.0 دسترسی پیدا کرد. قیمت آغازی آن در ایالات متحده ۱۴۹۹ دلار در نظر گرفته شده و اگر قصد تهیه محصول از اروپا یا چین را دارید باید به ترتیب ۱۶۹۹ یورو و ۱۵۹۹۹ ین بپردازید. ایسر قصد دارد Orion 5000 را ماه ژوئن (خرداد-تیر) در اروپا و چین عرضه کند و یک ماه بعد محصول به بازار آمریکا می‌آید.

ایسر

سری Orion 3000 اما به اندازه مدل قبلی که توصیفش کردیم قدرتمند نیست و برای کسانی تهیه شده که بودجه محدودتری دارند. می‌توانید پردازنده Core i7 پلاس به همراه کارت گرافیک GTX 1080 انویدیا را داشته باشید (درست مثل مدل Orion 5000) و آن را با ۳۲ گیگابایت حافظه Optane و ۶۴ گیگابایت رم DDR4-2666 همراه سازید.

ایسر می‌گوید برای طراحی بدنه دستگاه از همان زبان طراحی مدل Orion 5000 استفاده کرده ولی این سری شامل فناوری خنک کننده IceTunnel نمی‌شود. قیمت این مدل در بازار اروپا و چین به ترتیب ۱۲۹۹ یپرو و ۶۹۹۹ ین تعیین شده. مشتریان آمریکایی که تا ماه اکتبر (مهر-آبان) باید صبر کنند نیز می‌توانند مدل پایه دستگاه را با قیمت ۹۹۹ دلار تهیه کنند.

ایسر

و نوبت می‌رسد به Acer Nitro 50 که دستگاهی کاملا متفاوت است ولی هنوز هم برای گیمرها گزینه مناسبی می‌تواند باشد. دارای پردازنده Core i7 و کارت گرافیک GTX 1070 بوده، تا ۳ ترابایت هارد داخلی و ۵۱۲ گیگابایت اس‌اس‌دی نیز می‌توان روی آن قرار داد.

به منظور مقاصد استریمینگ، گیمینگ آنلاین و حتی وب‌گردی، فناوری Realtek Dragon LAN روی آن قرار داده شده. جزئیات جالب در مورد این دستگاه، استفاده از دک شارژ Qi است که می‌توان از طریق آن دستگاه‌های موبایل را شارژ کرد. دسکتاپ‌های سری Nitro 50 این ماه در اروپا با قیمت پایه ۹۹۹ یورو عرضه می‌شوند ولی مشتریان آمریکایی و چینی باید تا ماه آینده منتظر باشند و قیمت دستگاه برای آن‌ها ۷۹۹ دلار و ۵۹۹۹ ین تعیین شده.

ایسر
مشخصات فنی دسکتاپ‌های جدید ایسر

در کنار Nitro 50، ایسر از دو مانیتور گیمینگ با نام‌های Nitro VG0 و RG0 رونمایی کرد. هر دو دارای پنل IPS با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync هستند و زمان پاسخگویی‌شان ۱ میلی ثانیه است. هر دو مانیتور قابلیت چرخش دارند ولی VG0 نسبت به RG0 کمی بیشتر می‌چرخد. هر دو نیز دارای دو اسپیکر 2W هستند و ورودی‌های اچ‌دی‌ام‌آی، وی‌جی‌اِی و DisplayPort روی آن‌ها قرار گرفته.

Nitro VG0 در سه ابعاد ۲۱، ۲۳.۸ و ۲۷ اینچی با رزولوشن‌ها 1080p Full HD و 4K Ultra HD عرضه می‌شود. نرخ ریفرش یا بروزرسانی آن‌ها تا ۱۴۴ هرتز است و قیمت ارزان‌ترین مدل آن‌ها ۱۲۹.۹۹ دلار است.

مدل RG0 که مانیتورهای فوق باریک هستند هم در دو سایز ۲۳.۸ و ۲۷ اینچی با رزولوشن 1080p Full HD و نرخ ریفرش ۷۵ هرتز ارائه می‌شوند. قیمت پایه آن ۱۶۹ دلار اعلام شده. هر دو مانیتور ماه آینده به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی