ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم بوک های جدید ایسر Spin 13
تکنولوژی

اولین کروم بوک رده بالای ایسر برای کاربران حرفه ای از راه رسید

تا امروز نام کروم بوک ها با سخت افزارهای ارزان قیمت و حداقلی برای مدارس و اهداف آموزشی گره خورده بود.، اما کمپانی ایسر قصد دارد با معرفی کروم بوک تبدیل شونده و رده بالای Spin ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

تا امروز نام کروم بوک ها با سخت افزارهای ارزان قیمت و حداقلی برای مدارس و اهداف آموزشی گره خورده بود.، اما کمپانی ایسر قصد دارد با معرفی کروم بوک تبدیل شونده و رده بالای Spin 13 و همچنین Chromebook 13 خود این قاعده را تغییر دهد.

برای شروع جالب است بدانید که Spin 13 علاوه بر نمایشگر 2K باکیفیت از نوع IPS، مجهز به پردازنده نسل هشتمی اینتل (Core i3 و Core i5) و تا ۱۶ گیگابایت رم خواهد بود. ضمن این که بدنه آن به جای پلاستیک ارزان قیمت از جنس فلز بوده و پوششی از شیشه Gorilla Glass روی ترک پد آن را پوشانده است. در زمینه باتری نیز وعده ۱۰ ساعت کار مداوم با هر بار شارژ داده شده است.

کروم بوک های جدید ایسر Spin 13

البته اگر ارزان قیمت بودن هنوز هم فاکتور اساسی شما برای انتخاب لپ تاپی مجهز به سیستم عامل کروم گوگل است، می توانید به سراغ مدل های Spin 15 و Chromebook 15 ایسر با نمایشگرهای معمولی تر و پردازنده های سری سلرون و پنتیوم بروید.

کروم بوک های جدید ایسر Spin 13

هنوز اطلاعات کاملی در خصوص قیمت نهایی و تاریخ عرضه دو کروم بوک رده بالا و جدید Acer در دسترس نیست، اما مدل های معمولی تر ۱۵ اینچی این شرکت قرار است در میانه های خرداد ماه و با قیمت های ۳۴۹ و ۴۴۹ دلاری روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • H A M E D
    H A M E D | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    کسی اطلاع داره کروم بوک ها در ایران به خوبی قابل استفاده هستن یا نه؟ وابستگیشون به اینترنت چقدره؟ جمعا گزینه خوبی برای مدارس هستن؟

مطالب پیشنهادی