ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل ویوو نمایشگر تمام صفحه Vivo Apex
تکنولوژی

نخستین موبایل با نمایشگر تمام صفحه واقعی به زودی توسط Vivo معرفی می شود

رقابت برای معرفی نخستین موبایل با نمایشگر تمام صفحه واقعی بسیار شدت گرفته و هر روز نام برند و محصولی تازه برای تصاحب این عنوان به گوش می رسد. حالا کمپانی چینی Vivo وعده داده در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

رقابت برای معرفی نخستین موبایل با نمایشگر تمام صفحه واقعی بسیار شدت گرفته و هر روز نام برند و محصولی تازه برای تصاحب این عنوان به گوش می رسد. حالا کمپانی چینی Vivo وعده داده در روز ۱۲ ژوئن مصادف با ۲۲ خرداد موبایلی را با ویژگی فوق رونمایی خواهد کرد.

نباید فراموش کرد که موبایل ساز مذکور در خلال کنگره جهانی موبایل در اوایل سال میلادی موبایل مفهومی Vivo Apex را در معرض دید عموم قرار داده بود. حال به نظر می رسد که قرار است این محصول یا دست کم موبایلی مبتنی بر آن در روز ۲۲ خرداد به طور رسمی رونمایی و سپس روانه بازار شود.

همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم این موبایل به معنای واقعی از نمایشگری تمام صفحه برخوردار خواهد بود. یعنی نه خبری از حاشیه های بالا و پایین است و نه شاهد تعبیه بریدگی در بالای آن خواهیم بود.

با این حال یک سوال اساسی در اینجا مطرح است. آیا محصول تازه Vivo تمام ویژگی های جالب و منحصر به فرد نسخه مفهومی اپکس از جمله دوربین پشتی متحرک و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را نیز در خود خواهد داشت یا نه؟ به نظر می رسد نمی شود به این سوال پاسخی قطعی داد. به خصوص که بدانیم کمپانی چینی در دعوتنامه خود برای مراسم رونمایی اعلام کرده است که «این موبایلی است که ادامه دهنده ایده نمایشگر تمام صفحه Vivo Apex خواهد بود.» و این یعنی امکان آن وجود دارد که دقیقاً مشابه آن نباشد.

برای دریافت پاسخ دقیق تر به این سوالات می بایست تا روز موعود و آغاز رویداد رسمی ویوو منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی