ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر لپ تاپ گیمینگ Helios 500 را با پردازنده Core i9 معرفی کرد

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ گیمینگ جدید Helios 500 رونمایی کرد که ورژنی بزرگتر و قدرتمندتر از مدل Helios 300 سال گذشته به حساب می آید. این لپ تاپ جدید نمایشگری 17.3 اینچی دارد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ گیمینگ جدید Helios 500 رونمایی کرد که ورژنی بزرگتر و قدرتمندتر از مدل Helios 300 سال گذشته به حساب می آید. این لپ تاپ جدید نمایشگری 17.3 اینچی دارد و از نظر کارت گرافیک و پردازنده در مدل های مختلفی به دست مشتریان خواهد رسید.

نخستین انتخابی که Helios 500 در اختیارتان می گذارد، انتخاب میان نمایشگر 4K یا 1080p است که هر دو نرخ رفرش 144 هرتز داشته و از تکنولوژی G-Sync انویدیا برای از بین بردن پارگی تصویر پشتیبانی می کنند. مشخصات سخت افزاری دستگاه اگرچه بسته به مدل ها متغیر است اما در بهترین حالت پردازنده Core i9+ 8950HK، کارت گرافیک GTX 1070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی و 64 گیگابایت حافظه رم را شامل می شود.

درست مثل سایر لپ تاپ های گیمینگ ایسر، Helios 500 از فن های Dual AeroBlade 3D این کمپانی بهره مند شده که که بنابر ادعای این کمپانی می تواند خنک کنندگی دستگاه را به شکل چشمگیری بهبود دهد. علاوه بر این، همانطور که می توانید انتظار داشته باشید انبوهی از نورپردازی های LED در طراحی دستگاه به کار گرفته شده است.

ایسر در مراسم رونمایی از این لپتاپ ها خبر از عرضه محصولات جدیدی در سری Predator X داد که از پردازنده های کلاس تجاری Xeon اینتل بهره مند خواهند بود. با این حال ایسر از هیچ محصولی رونمایی نکرد و برای اطلاعات بیشتر فعلا باید منتظر باقی ماند.

ناگفته نماند که ایسر بخشی از مراسم خود را به معرفی مدل Special Edition لپ تاپ 15.6 اینچی Helios 300 اختصاص داد که با نمایشگر 144 هرتزی 1080p، نسل هشتم پردازنده های +Core i7، کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا و سیستم Dual AeroBlade 3D به روزرسانی شده و در رنگ سفید-طلایی از راه می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    ما فقط میتونیم اینا رو تو دیجیاتو و خواب ببینیم?

مطالب پیشنهادی