ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتلفیلد 5 رسماً رونمایی شد؛ تمرکز روی بخش داستانی و رایگان بودن تمام بسته های الحاقی

مطابق تاریخی که پیش از این الکترونیک آرتز مشخص کرده بود، این کمپانی لحظاتی پیش و طی مراسمی از بتلفیلد 5 رونمایی کرد. عنوانی که در بسیاری از جنبه ها متفاوت تر از دیگر شوترهای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۵

مطابق تاریخی که پیش از این الکترونیک آرتز مشخص کرده بود، این کمپانی لحظاتی پیش و طی مراسمی از بتلفیلد 5 رونمایی کرد. عنوانی که در بسیاری از جنبه ها متفاوت تر از دیگر شوترهای بازار به نظر می رسد.

سرانجام، شایعاتی که مربوط به رخ دادن این بازی در جنگ جهانی دوم بودند، درست از آب درآمدند و حال به طور قطعی می دانیم که بازی در این دوره زمانی جریان خواهد داشت.

همچنین برخلاف جدیدترین نسخه از سری کال او دیوتی، بخش داستانی حضور پررنگی در بتلفیلد 5 خواهد داشت و طی بازی با کاراکترهای جدیدی ملاقات کرده و در نبردهای تاریخی مهمی شرکت خواهیم کرد.

جدا از بخش داستانی، بسیاری از کاربران سری بازی های بتلفیلد را با بخش چندنفره می شناسند و ظاهراٌ این بازی با حفظ نکات مثبت قسمت های قبلی بتلفیلد و گسترش آن ها، شاهد حالت های جدیدی برای بازی کردن نیز خواهد بود.

برای مثال، شخصی سازی با جزییات بالایی در بتلفیلد 5 امکان پذیر خواهد بود. می توانید سرباز، وسایل نقلیه و اسلحه های موجود در بازی را با توجه به گزینه های متعددی که وجود دارند، شخصی سازی کنید.

جدا از این ها، بعد از چند سال حالت Co-Op نیز به بتلفیلد باز خواهد گشت و باید منتظر ماند و دید که سازندگان بازی در استودیو DICE به چه صورت از این بخش استفاده خواهند کرد.

در جریان معرفی بتلفیلد 5، اولین تریلر از گیم پلی بازی نیز منتشر شد که جزییات بالا و فضاسازی فوق العاده محیط این عنوان را به تصویر می کشد:

نام یکی از بخش های جدید این بازی Tide of War است که طبق گفته سازندگان، آن ها به طور مدوام برای سرگرم نگه داشتن بازیکنان از آن پشتیبانی خواهند کرد.

پرداخت های درون برنامه ای نیز به یکی از مباحث مهم بازی های ویدیویی در سال های اخیر تبدیل شده اند. یکی از مهم ترین بازی های EA در سال گذشته یعنی استاروارز بتلفرانت 2 به دلیل استفاده بیش از اندازه از لوت باکس ها و پرداخت های اضافه، مورد نقد شدید کاربران و منتقدان قرار گرفت.

حال در یک چرخش 180 درجه، در بتلفیلد 5 شاهد پرداخت های درون برنامه ای که تاثیر مستقیمی روی بازی داشته باشند، نخواهیم بود. همچنین خریداران بازی هیچ پولی برای تجربه نقشه های اضافه پرداخت نخواهند کرد و در واقع بازی فاقد نسخه Premium Pass خواهد بود.

با توجه به مسیر متفاوتی که بتلفیلد و کال او دیوتی در سال جاری پیش گرفته اند، باید منتظر یکی از جذاب ترین رقابت های سالانه میان این دو فرنچایز بزرگ و محبوب باشیم. بتلفیلد 5 در روز 27 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

در نهایت شما را به تماشای اولین تصاویر این بازی دعوت می کنیم:

بتلفیلد 5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    بگذریم از داستان، گرافیک رو برم!
    امسال متوجه میشیم که آیا گیمرها هنوز هم به بخش داستانی بی نظیر باور دارن یا نه جذب موج آنلاین شدن!
    امیدوارم هنوزم نسل گیمر های عاشق داستان زیاد باشه. من خودم اصلا نمیتونم به حذف بخش داستانی در کالاف عادت کنم...

  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    درسته که این بتلفیلد از کالاف جدید خیلی خیلی بهتره.... درسته حرفی توش نیست..... ولی کدوم آدمی گفته که بتلفیلد همیشه از کالاف بهتر بوده؟....به نظر من کالاف همیشه از بتل بهتر بوده و بتل به گرد پای کالاف هم نمیرسیده... این حرف درستی نیست که بگیم کالاف کشکی میسازه یا بتل همیشه از کالاف بهتر بوده!!!!!!!!!?

  • علیali
    علیali | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    توی تیزر ها و مشخصات که بتلفیلد 5 خییییلیی بهتره کالاف جدید بوده ولی با همه‌ی اینا تا زمانی که بازی نکنی نمیفهمی دقیقا کودوم بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی