ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شکستگی شیشه محافظ لنز دوربین آیفون X
تکنولوژی

گزارش ها از شکنندگی بالای شیشه محافظ دوربین آیفون X حکایت دارند

در طی یکی دو ماه گذشته گزارش ها و شکایات متعددی از شکستن یا ترک برداشتن شیشه محافظ لنزهای دوربین پشتی آیفون X در فضای مجازی منتشر شده که می تواند خبری نگران کننده برای خریداران ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

در طی یکی دو ماه گذشته گزارش ها و شکایات متعددی از شکستن یا ترک برداشتن شیشه محافظ لنزهای دوربین پشتی آیفون X در فضای مجازی منتشر شده که می تواند خبری نگران کننده برای خریداران این محصول گرانقیمت باشد.

خبر بدتر آن است که ظاهراً کمپانی سازنده یعنی اپل زیر بار پذیرش این مسئله به عنوان نقص محصول خود نرفته و این شکستگی را مشمول گارانتی نمی داند. به همین دلیل کاربران چاره ای جز پرداخت رقمی برای جایگزینی کامل آیفون X خود نخواهند داشت.

شاید چنین رویکردی از جانب کمپانی کالیفرنیایی منطقی به نظر برسد، چرا که احتمالاً شکستگی مذکور در اثر سقوط گوشی یا ضربه خوردن آن به وجود آمده است. با این حال تعدادی از افرادی که دچار این مشکل شده اند مدعی هستند که هیچ ضربه فیزیکی به موبایلشان وارد نشده است.

شکستگی شیشه محافظ لنز دوربین آیفون X

یکی از همین کاربران در وبسایت ردیت ماجرا را توضیح می دهد:

«من آیفون X خودم را درست قبل از کریسمس خریدم و از همان زمان درون کاور محافظ قرار دادم و هرگز از دستم نیوفتاده. با این وجود دیشب متوجه یک ترک روی شیشه محافظ لنز دورببین آن شدم. مرکز خدمات پس از فروش اپل به من گفت که برای جایگزینی موبایلم با یک دستگاه سالم می بایست ۵۴۹ دلار پرداخت کنم.»

در ابتدا تصور می شد که این مشکل مربوط به سردی زیاد هوا باشد، اما بعدتر گزارش هایی مشابه از کشورهایی چون مالزی و هاوایی با آب و هوایی گرم و مرطوب نیز منتشر شد.

گرچه هنوز نمی توان هیچ کدام از گزارش های بالا و صحت ادعاهای کاربران را تایید نمود، اما به هر حال تعدد آنها نشان می دهد که احتمالاً می بایست کاربران مراقبت بیشتری از دوربین آیفون ۱۰۰۰ دلاری خود به عمل بیاورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 007
    007 | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    شیپیلها باز برید ۹ میلیون پول به این اسباب بازی بدین?????????

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    اپل کاسب.... مردم ساده به ظاهر باهوش... خ زندگی چه فانیه

مطالب پیشنهادی