ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین بدون آینه X-T100 فوجی فیلم Fujifilm
تکنولوژی

فوجی فیلم و معرفی دوربین بدون آینه X-T100 با قیمت ۶۰۰ دلاری

کمپانی فوجی فیلم به تازگی عضوی جدید را به خانواده محبوب دوربین های بدون آینه سری X خود افزوده است. X-T100 آمده تا بتواند بهترین ویژگی های سری فوق را با برچسب قیمت کمتری نسبت به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

کمپانی فوجی فیلم به تازگی عضوی جدید را به خانواده محبوب دوربین های بدون آینه سری X خود افزوده است. X-T100 آمده تا بتواند بهترین ویژگی های سری فوق را با برچسب قیمت کمتری نسبت به سایرین در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

ظاهر کلی دوربین جدید Fujifilm شباهت زیادی با SLR ها دارد و نحوه چینش کنترل ها در پشت آن شما را به یاد مدل X-T20 خواهد انداخت. این ویژگی ها شامل وجود حداقل دکمه ها و همچنین حداقل فضا برای قرارگیری انگشت می شود که کمی از خوش دستی آن خواهد کاست. ضمن این که دکمه های گردان بالای دوربین نیز حس کاملاً کلاسیکی را به آن می بخشد.

دوربین بدون آینه X-T100 فوجی فیلم Fujifilm

دوربین ساز ژاپنی برای محصول نسبتاً ارزان قیمت خود یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی از نوع APS-C در نظر گرفته و تلاش شده تا تمام نیاز های پایه ای یک عکاس آماتور از جمله نمایشگر لمسی متحرک در آن در نظر گرفته شود. بنابراین برای یک گشت و گذار آخر هفته در دل طبیعت یا در میان آثار باستانی می توانید روی X-T100 فوجی فیلم حساب کنید.

دوربین بدون آینه X-T100 فوجی فیلم Fujifilm

محصول مورد بحث از اواخر خرداد ماه و با قیمت ۵۹۹.۹۵ دلار برای بدنه (بدون لنز) و در دو رنگ خاکستری و طلایی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. ضمن این که باندل دیگری از این دوربین به همراه یک لنز فوکوس جمع و جور ۴۵-۱۵ میلیمتری را نیز می توانید با قیمت ۶۹۹.۹۵ دلاری تهیه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    برای عکاسی خیابانی یه دوربین فوجی همیشه بهترین انتخابه.

مطالب پیشنهادی