ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پژو-سیتروئن در ایران ماندگار شد

گروه خودروسازی پی ‌اس ‌ای، سازنده پژو و سیتروئن، اعلام کرده است که با وجود خروج آمریکا از توافق هسته ‌ای ایران، استراتژی حضور خود در بازار ایران را تغییر نمی‌ دهد. شرکت PSA در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

گروه خودروسازی پی ‌اس ‌ای، سازنده پژو و سیتروئن، اعلام کرده است که با وجود خروج آمریکا از توافق هسته ‌ای ایران، استراتژی حضور خود در بازار ایران را تغییر نمی‌ دهد.
شرکت PSA در سال ۱۹۷۶ راه‌ اندازی شد و در حال حاضر، پس از گروه فولکس ‌واگن، دومین خودروساز بزرگ اروپا به‌ شمار می ‌آید، همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۰ به ‌عنوان هشتمین شرکت خودروسازی جهان، بر پایه تعداد دستگاه ‌های تولیدی، شناخته شد. دفتر مرکزی شرکت پی ‌اس‌ ای در شهر پاریس قرار دارد.لیندا جکسون، مدیر عامل گروه پی ‌اس‌ ای، به رویترز گفته است استراتژی این شرکت در ایران را تغییر نکرده است، هرچند این شرکت تحولات را "محتاطانه" دنبال می‌ کند.
بر این مبنا سیتروئن خط تولید مدل سی٣ ( C3) خود را در ایران به راه انداخته است.
خبر ادامه حضور پژو-سیتروئن در ایران در حالی اعلام می‌ شود که پیش از این چند شرکت بزرگ اروپایی اعلام کرده ‌اند در معاملات و مبادلات خود با ایران تجدیدنظر می‌ کنند.
لیندا جکسون، مدیرعامل سیتروئن، به رویترز گفته است که در روز آغاز به کار خط تولید، این شرکت توانسته دو هزار دستگاه سیتروئن سی٣ را ظرف یک ساعت بفروشد.پژو سیتروئن در ساخت این مدل با سایپا شریک است و خط تولید آن در کاشان است.
مدل جدید سیتروئن پیش فروش شده و در شهریور ماه تحویل داده خواهد شد.
قیمت هر دستگاه سیتروئن سی٣ را بین ۱۲۵ تا ۱۳۰ میلیون تومان گزارش کرده ‌اند. با این حساب می توان گفت که علیرغم برخی پیش بینی ها تولید پژو 2008 و سیتروئن c3 در ایران ادامه خواهد یافت و به احتمال فراوان براساس برنامه ریزی های قبلی امسال شاهد عرضه پژو 301 نیز به بازار خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    عمرا قیمتشو ۱۳۰ بفروشن و بعدشم کلی از امکاناتشو میدزدن و میفروشن

  • milad
    milad | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    ایول

  • Ariya.Raadmehr
    Ariya.Raadmehr | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    در ابتدای مطلب قید شده که پژو و سیتروئن در ایران ماندگار شدند، اما در ادامه مطلب به جای اینکه توضیحاتی در لین خصوص ارائه بشه به وضعیت تولید خودرو، قرارداد با شرکت ایرانی و قیمت خودرو پرداخته شده. این حرکت اصلا درست نیست. حداقل منظور می کردید که چرا شرکت PSN چنین تصمیمی رو اتخاذ کرده و آیا با انجام این کار کشور آمریکا تحریم هایی رو برای اپن در نظر میگیره؟!

مطالب پیشنهادی